Mô tả công việc
- Welcoming guests
- Be well groomed at all time and maintain a friendly cheerful attitude
- To answer the telephone promptly according to the standard set by the hotel. Never let the phone ring more than 3 times
- Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests. Give guests complete and immediate attention to their complaints and requests
- Keeps a visible and active presence in the lobby asking all guests and visitors if they require assistance
- Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognize and welcome
- To monitor the main entrance, Driveway, Gym, Swimming pool to make sure that prompt assistant to customer as always
- Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
- Maintain friendly rapport with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
- Registrating guests information into the computer
- To work and be totally familiar with the computer system and maintain the computer discipline at all time. All CSR have to log in and log out with their personal password at all times
- Answering & receiving, sending mails, packages to internal/ external
- Assist in facilitating a fast, smooth and pleasant check-out
- Prepare and checking all key card holder, registration card, room status etc.
- Co-ordinate with Housekeeping department to ensure that rooms assigned to guests are in order
- Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
- Familiar with the Apartment’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible.
- Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
- Assist in whatever way to promote and up sell the Apartment’s products and service
- To maintain cleanliness I work areas at all times
- To always read the Front desk Log Book at the beginning of the shift
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
- Report to Admin cum Operations Executive
Quyền lợi được hưởng
- Meal allowance: 30,000VND/shift
- Service charge: 1,000,000 - 2,000,000/month
- 13th salary
- Annually KPI Bonus
- Holiday bonus
- Contribute to SHUI
- PVI Health Care
Yêu cầu công việc
- Location: Lavis 18, District 3
- Working time: 6am - 2pm, 2pm - 10pm, 10pm - 6am (6 days/week)
- >1 years experience as Receptionist at Hotel, Resort,…
- Good English communication
- Positive, friendly person
- Graduated form related Degree/College
- Can work on night shifts
Yêu cầu hồ sơ
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái