At our core, we are a technology company that is disrupting a massive industry with cutting-edge software and operational concepts. Powered by algorithm-based optimisation, dynamic routing, end-to-end tracking and a data-driven approach, we provide best-of-class delivery services that delight both the shippers and end customers. But we are just getting started! We have much room for improvement and many ideas that will further shape the industry.
Responsibilities
Key Account Lead
- Own and manage rapport with existing clients from onboarding, training, and build customer trust towards Ninja Mart service.
- Focal contact for day-to-day operations and manage change requests raised by assigned accounts.
- Main customer support for existing operational and system enquiries.
- Coordinate with internal stakeholders to understand customer needs, maximize retention and growth, and communicate learnings.
- Maintain existing customer success metrics, documentation and data.
- Independently prepare, draft and review presentations with customers.
- Handle inquiries and perform related duties including ad hoc and Ninja Mart related tasks as assigned.
- Cross function coordinate for building internal SOP
- Provide Ninja Mart expertise for incoming, onboarding and existing customers.
- Create customer retention using value proposition and continuous improvement
- At least 2-5 years of extensive experience in sales, business development, account management, customer success role
- Experience in Distributor management, worked for FMCG's brands as senior Supervisor/ASM, Trade Marketing Supervisor/Manager
- Experience in 3PL logistics business development, particularly fulfillment and warehousing.
- Track Record on delivering and exceeding sales targets
- At least Diploma / Degree in any Business related field (business, sales, marketing, finance, logistics, supply chain, communication
- Business development or account management experience in Traditional Trade
- Strong existing working relationships with clients
- Proficiency in Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel) and Google Workspace (Docs, Slides, Sheets, Forms)
- Proficiency in English (Reading, Writing & Speaking)
- Working address: Ninja Mart Office, 16A Lê Hồng Phong, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh
- Salary and benefits:
- Competitive income compared to the market
- "Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Training and developing:
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager, etc.
- Work environment & colleagues:
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
https://drive.google.com/file/d/1sjrlYnAasRDJjbfsJKZuSATc29qlwHBX/view?usp=sharing
Submit a job application
By applying to the job, you acknowledge that you have read, understood and agreed to our Privacy Policy Notice (the “Notice”) and consent to the collection, use and/or disclosure of your personal data by Ninja Logistics Pte Ltd (the “Company”) for the purposes set out in the Notice. In the event that your job application or personal data was received from any third party pursuant to the purposes set out in the Notice, you warrant that such third party has been duly authorised by you to disclose your personal data to us for the purposes set out in the the Notice.
CÔNG TY CP Tư vấn Công nghệ NGS (NGSC) được thành lập ngày 11 tháng 05 năm 2018. Khởi nghiệp từ lĩnh vực công nghệ thông tin, NGSC ngày càng lớn mạnh thông qua việc cung cấp dịch vụ tư vấn, triển khai, bảo hành/bảo trì, hỗ trợ vận hành, đào tạo, nâng cấp các sản phẩm, giải pháp CNTT của các hãng công nghệ hàng đầu thế giới. Với nội lực mạnh mẽ về tài chính và con người, NGSC xác định tập trung đầu tư vào các lĩnh vực giải pháp công nghệ chủ chốt bao gồm ERP, CRM, HCM, BI,MES, Banking, i-Office, Cloud, ...
Xác định con người là nhân tố hàng đầu, NGSC không ngừng tìm kiếm và nuôi dưỡng tài năng, mang đến cho thành viên những cơ hội được thể hiện giá trị bản thân, đóng góp tích cực cho từng giai đoạn phát triển khác nhau của doanh nghiệp.
Hơn ai hết, tất cả các thành viên đều hiểu điều và thấm nhuần các giá trị cốt lõi của công ty:
TÂM - TÍN - TÔN, HÒA - CHUYÊN – SÁNG.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe
- Bảo hiểm xã hội theo Luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Công Nghệ Ngs (Ngsc) được thành lập từ năm 2018.
Mission
NGSC tiên phong xây dựng Hệ sinh thái phần mềm toàn diện hỗ trợ cho doanh nghiệp vừa và nhỏ quản trị một cách linh hoạt và thuận tiện, đồng thời hệ thống báo cáo chính xác sẽ hỗ trợ hữu ích cho việc ra quyết định kinh doanh. NGS tin rằng những tri thức, tài liệu, biểu mẫu, ... chuẩn quốc tế đi kèm sẽ giúp ích rất nhiều cho khách hàng trong khi sử dụng.
Review NGSC
T làm gần 1 năm thì thấy cũng tạm được, nếu ai muốn ổn định thì làm ở đây cũng ok
Mình thì thấy công ty cũng ổn nè. Nếu mục tiêu của các bạn là học thì vào đây được, vì có nhiều đại dự án, yêu cầu hàm lượng tư vấn thiết kế cao
Mới làm nhõn 3 năm nhưng thấy môi trường khá chuyên nghiệp, đội manager hỗ trợ tốt