Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Provide operation support and propose operational solutions for ongoing journeys to ensure a seamless user journeys: address user issues, and collaborate with operational stakeholders (Product; Customer, IT ...) in case of system errors.
- Participate in the development and implementation of the project
- Participate in the development of product digitization features in the customer journey
- Support to design and develop digital products & features (part of the digital journey) according to Agile methodology
- Coordinate with related departments (Products, OPS, IT) to support the development of initiatives, digitization projects, launch (go-live), monitor performance to achieve expected results
- Responsible for supporting the development of a specific implementation timeline and implementing, monitoring the implementation of digital initiatives/projects to ensure the correct implementation according to the timeline approved by the BOD
- Responsible for monitoring, updating and reporting to the manager on implementation progress, costs and issues during implementation;
- Responsible for working with related units to assist in solving arising problems/risks during implementation/project monitoring/initiatives/change requests
- Prepare reports for management and deliver to related parties
- Communicate with related party to update about project progress
- Creative thinking, propose new digital solutions/journeys to enhance CVP, process & service providing for business units.
- Report issues to line managers in assigned tasks
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor Degree in Business/ Banking/ Finance/ Information Technology
- At least 2 - 4 years of experience in project management/product development, especially in digital journeys/products related to retail credit card & consumer lending products
- Language requirements – Fluent Vietnamese & English
- Computer skills: skills in Microsoft Office applications (Powerpoint, Project)
- Good communication and presentation skills
- Problem solving and negotiation skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần Ứng Dụng Bản Đồ Việt (Vietmap Application JSC) được thành lập vào năm 2006. Với tầm nhìn có mặt trên tất cả các phương tiện giao thông, VIETMAP đã giới thiệu đến khách hàng rất nhiều các dòng sản phẩm như: thiết bị GPS dẫn đường,Camera hành trình, phần mềm theo dõi và quản lý xe, các giải pháp ứng dụng bản đồ số Việt Nam và hệ thống thông tin địa lý (GIS)…
VIETMAP đã luôn không ngừng nỗ lực từng ngày để mang đến sự an tâm, thoải mái, hiệu quả cho khách hàng trong lĩnh vực giao thông bằng các sản phẩm, dịch vụ chất lượng cao. Phương châm “Lấy khách hàng làm trung tâm” luôn được VIETMAP xem là kim chỉ nam trong mọi suy nghĩ và hành động. Đồng hành và phát triển với công ty là một đội ngũ nhân viên chính trực, chuyên nghiệp. Họ chính là tài sản quý báu để giúp VIETMAP thực hiện được những chiến lược, mục tiêu đặt ra. Và tất nhiên Vietmap không phải là môi trường tuyệt vời nhất nhưng ở đây bạn sẽ được quan tâm, tạo cơ hội để phát triển toàn diện nhất. Không dừng lại ở đó, VIETMAP hứa hẹn sẽ là một trong những doanh nghiệp có được những bước đột phá vượt bậc về sản phẩm, mang lại niềm tin cho khách hàng và xây dựng một nền tảng nhân sự vững chắc trong tương lai.