Việc làm VIETMAP JSC

Cập nhật 26/09/2024 12:27
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Ứng Dụng Bản Đồ Việt
Guest Experiences Manager
VIETMAP JSC
56 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 20/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

o Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known

o Supervise Guest Relations and Resort Host Team operations during assigned shift including:

o Update and Maintenance of guest‘s profile

o Review daily arrival guest and arrange In villas check in guest

o Liaise with Room Service and Housekeeping to set up VIP Amenity at the right time

o Communicates, Coordinates and coordinates with other departments as required. Ex: Front Desk, Concierge, and Bell desk, Driver

o Check the Daily Function and assign Guest Relations accordingly

o Prepare Weekly/daily VIP arrival and note any high paying guests

o Follow up and resolve Guest’s traces

o Efficient check in and check out process

o Courtesy call and record to gain Guest’s Feedbacks (long stay, loyalty and Regular guests preferred)

o Manage the guest relation department and Resort Team .

o Update and manage “At your Service (ex Dial a Smile) and work out the end of month reporting to the HoDs

o Efficient Check in and Check out at the lobby

o Supervise and control Cash Float

o Order and control stocks in the FO

o Be responsible for all the changes of set up and report immediately

o Instructing staff in cash security procedures

o Prepare monthly reports

o Supervise and train the new comers

o To attend to guest’s complaints promptly, efficiently and to report to the Guest Relations Manager for service recovery and follow up.

o To familiar with the habits of regular and long staying guests and anticipate their requirements

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Allowances.

Full Salary & monthly Service Charge in probation period.

Relocation allowance by ranks.

Home Visit allowance.

2. Benefits

Supported housing staff with full amenities and entertainment area.

Support shuttle bus to Resort

Full meals during the work shift and day off.

Uniforms are provided according to Hotel standards.

International working environment, joining training courses according standard of Accor.

05 Working day | 02 day off per week

All Heartist card apply for all Accor Hotels.

3. Insurance policy

Social Insurance in Probation Contract

Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup

Special promotion for resort service by rank

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

• 2 years experience in Front office / Guest services/ Guest Relation/ Assistant Manager or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

• Good writing skills

• Proficient in the use of Microsoft Office and Opera

• Problem solving and organizational abilities


Yêu cầu hồ sơ

If you are interested, please contact our Recruitment team via:

  • Apply to via hoteljob.vn
  • Submit CV to email: Linh.hoang  accor.com 
  • Tel: 0388117333 (Mr.Linh)
*Note that ONLY shortlisted candidates will be contacted.

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 3 Trần Nhân Tôn, P. 9, Q. 5, TP. Hồ Chí Minh

Công ty Cổ Phần Ứng Dụng Bản Đồ Việt (Vietmap Application JSC) được thành lập vào năm 2006. Với tầm nhìn có mặt trên tất cả các phương tiện giao thông, VIETMAP đã giới thiệu đến khách hàng rất nhiều các dòng sản phẩm như: thiết bị GPS dẫn đường,Camera hành trình, phần mềm theo dõi và quản lý xe, các giải pháp ứng dụng bản đồ số Việt Nam và hệ thống thông tin địa lý (GIS)…

VIETMAP đã luôn không ngừng nỗ lực từng ngày để mang đến sự an tâm, thoải mái, hiệu quả cho khách hàng trong lĩnh vực giao thông bằng các sản phẩm, dịch vụ chất lượng cao. Phương châm “Lấy khách hàng làm trung tâm” luôn được VIETMAP xem là kim chỉ nam trong mọi suy nghĩ và hành động. Đồng hành và phát triển với công ty là một đội ngũ nhân viên chính trực, chuyên nghiệp. Họ chính là tài sản quý báu để giúp VIETMAP thực hiện được những chiến lược, mục tiêu đặt ra. Và tất nhiên Vietmap không phải là môi trường tuyệt vời nhất nhưng ở đây bạn sẽ được quan tâm, tạo cơ hội để phát triển toàn diện nhất. Không dừng lại ở đó, VIETMAP hứa hẹn sẽ là một trong những doanh nghiệp có được những bước đột phá vượt bậc về sản phẩm, mang lại niềm tin cho khách hàng và xây dựng một nền tảng nhân sự vững chắc trong tương lai.

 

 

Những nghề phổ biến tại VIETMAP JSC

Bạn làm việc tại VIETMAP JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VIETMAP JSC

VIETMAP JSC

Click để đánh giá