I. JOB DESCRIPTION
- Monitor market trends, survey consumer opinions and understand competitors' campaigns.
- Market analysis to position the brand and determine the insights of target customers
- Strategic planning for positioning and market entry
- Ensure harmony between the brand personality and the vision, mission, goals and strategy of the company
- Brainstorm brand communication campaigns
- Oversee marketing and advertising activities to ensure consistency with product strategy
- Anticipate risks for timely handling measures
- Track and report campaign effectiveness
- Make plans and schedules for building brands that you are assigned to be in charge of.
- Plan and implement marketing plans for brands (Etiaxil, Embryolisse, Jonzac,….)
- Investigate and analy secompettor as well as opportunities based on market realities, customer trends and development goals of competitors.
- Connect your brand's operations with sales and other departments effectively.
- Coordinate closely with teams (design, operation) and agents of the Company to implement timely activities
- Supervise brand implementation, sales implementation, market demand analysis to propose appropriate actions.
II. REQUIREMENT
- Graduated in Business Administration, Marketing,....
- Being able to communicate in English is an advantage
- 2-3 years of experience in Branding Marketing, preferably at a similar position in Mom&Baby industry/ Cosmetic Derma
- Strong at brand management, consumers understanding, creative & strategic knowledge
- Good presentation, communication and team management skills
- Knowledge: Have brand management and marketing skills.
- Presentation skills. Coaching skills
- Business literacy: Good knowledge of consumer insights based on qualitative data
- P&L Management
III. BENEFITS
- Working in a dynamic, open and creative environment
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Team-Building, Year End Party and many internal events
- 13th-month salary bonus, social and health insurance, 12 days of annual leave
- Policy on social insurance, health insurance and other benefits in accordance with the Law and the Company's regulations
Ø Venue: - 19, Street 59A, Thanh My Loi Ward, Thu Duc City, Ho Chi Minh City
- Đong Đa district, Ha Noi city
Ø Email: [email protected]
Ø Website: SAGEN GROUPE (sagen-groupe.com)
Ø Boutique: Sagenboutique
Ø Page FaceBook: (1) Facebook
- Linkedin: (2) SAGEN GROUPE: Posts | LinkedIn
BITEX hiện là nhà phân phối độc quyền máy tính Casio tại thị trường Việt Nam và là đối tác lớn của Casio Nhật Bản. Công ty còn phân phối các sản phẩm chất lượng cao phục vụ cho lĩnh vực giáo dục và văn phòng phẩm của Thái Lan, Indonesia v.v…
Hoạt động kinh doanh sản xuất của cộng ty có nhiều thành tựu. Từ doanh thu 130 tỷ đồng năm 2002, BITEX đã đạt 1400 tỷ đồng năm 2016, tăng gấp 10 lần so với giai đoạn đầu cổ phần, mạng lưới phân phối sản phẩm của công ty hiện phủ khắp 63 tỉnh thành trên cả nước. Với sự tăng trưởng trong kinh doanh cùng việc thực hiện nghĩa vụ thuế nghiêm túc, công ty đã vinh dự được nhận Cờ thi đua Chính phủ 2016, Giải vàng chất lượng quốc gia 2014 và nhiều năm liên tiếp nhận bằng khen của Bộ tài chính, Tổng cục thuế. Bên cạnh đó, BITEX được các tổ chức tài chính, tín dụng, kiểm toán trong và ngoài nước đánh giá và xếp hạng cao về mức độ uy tín thông qua báo cáo tài chính hàng năm như Tập đoàn tài chính toàn cầu AIG ở Nhật Bản, tổ chức tín dụng Vietcombank, các công ty kiểm toán độc lập hàng đầu DTL, A&C, Grant Thornton…
Review BITEX
Những gì công ty đã và đang làm đều khiến cho nhân viên và rất nhiều người lao động nảy sinh ra sự phẫn uất và chán chường đối với công ty
Nhân viên làm việc trong môi trường thật sự không có một chữ "chuyên nghiệp"
Công ty tệ