Mô tả công việc
Deliver individual target:
Achieve assigned targets in terms of calls, bookings, shows and contracts by complying to the TMK script provided by the TMK management
Record the customer’s personal information accurately, including marketing information in a computer system (Hubspot).
Consistently follow up with prospect by warm calling to continuously exceed KPIs
Provide guidance for prospect when come WSE center
Enquire and capture prospects referrals as per TMK function guidelines
Identify sales opportunities efficiently and effectively present key features and
Yêu cầu công việc
Excellent communication and rapport building skills conveying a courteous and professional impression and a conversational quality to their presentations
Good pace, pitch and tone and the ability to be natural and conversational (not come across as scripted or stilted)
Strong belief that you can achieve result whatever who you are calling
Ability to pose insightful and engaging questions to understand the customer’s requirements and excellent listening skills once the prospect answers questions
Structured in the handling of information collection while engaging with prospects
Ability to show empathy to assist prospects in an efficient and friendly manner
Patient and able to handle customer rejection
Working knowledge of relevant computer programs (e.g. CRM software) and telephone systems
Persistent and results-oriented
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
of WSE products to prospects by complying to the TMK script
Ensure calls are carried out on time and without becoming distracted
Display excellent communication and rapport-building skills conveying a courteous and professional impression and a conversational quality to their presentations
Compliance with Company Policies:
Ensure strictly adhere to call center's discipline and guidelines
Ensure company policies, working procedures, and the use of systems & telephone are always adhered to
Attend training and coaching sessions that are organized for the role.
ISOFH là công ty công nghệ tập trung phát triển mảng Công nghệ thông tin trong lĩnh vực Y tế với mục tiêu sẽ trở thành công ty số 1 Việt Nam đồng hành cùng sự phát triển ngành Y tế. Chúng tôi cần có sự đồng hành, đóng góp của các bạn để cùng phát triển nhanh hơn nữa.
ISOFH tin vào sức mạnh của tập thể trong việc giải quyết dứt điểm và triệt để các bài toán cụ thể, thực thế, đặc biệt là các bài toàn quản trị.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
ISOFH mong muốn kiếm tìm những người đồng hành có tư duy mở, hăng hái, say mê. ISOFH trao cho bạn sự chủ động và dám thử thách bản thân, chấp nhận những sai lầm và luôn tìm đến các giải pháp tối ưu.
Review Công nghệ ISOFH
Môi trường khá tốt cho các bạn fresher, được làm và học hỏi khá nhiều(IT)
Nhiều minigame hấp dẫn như: khuyến đọc, ảnh nghệ thuật cho anh em thêm thu nhập và cũng vô cùng thú vị(IT)
Ngày nào cũng có ăn vặt hoa quả, ting ting đều đúng ngày(IT)