Mô tả công việc
Financial accounting / Payable accounting
2. Key responsibilities and accountabilities:
2.1. Receive and check the accuracy and legality of the invoice following the
requirements from the regulation and internal policy.
• Make sure that the company name, tax code, and company address of each
invoice are corrected
• Check the description in invoices, the VAT tax rate to match the nature of the
transaction, be legal and deductible
• Contact the supplier for the illegal invoice, and follow up until receiving the
accurate invoice
• Make sure that all invoices are recorded in the Tax system of the Government
• Verify the supplier to avoid processing the invoice for block suppliers from the
tax department.
2.2. Collect the supporting document and follow up with the end-user to get the full set
of supporting documents. Ensure that all supporting documents follow company
policy and tax regulations. They should be accurate and clearly describe the
nature of the invoice.
2.3. Prepare the direct posting form (provide the account number and cost center) for
non-PO transaction
2.4. Prepare the documents to support weekly payment to the supplier on time and
accurately
2.5. Work with the Share Service Center team (Colombo - Sri Lanka) to make sure cost
properly and accurately classification
2.6. Review GRIR, track GRIR report, and work with the Procurement team and end
user to collect invoices
2.7. Prepare monthly VAT report.
2.8. Call vendors to verify the change/new creation of the vendor master for Internal
Audit purposes
2.9. Filing AP documents and contracts
2.10.Support to work with External Audit & Tax Audit to ensure a smooth audit.
2.11.Assist in implementing appropriate processes and guidelines to ensure compliance
with IFRS, and VAS requirements.
2.12.Other tasks and responsibilities as assigned
2.13.Adhere to Company quality systems
2.14.Adhere to Company Safety Rules
Yêu cầu công việc
- Prefer 1 year of experience in Accounting or Financial
- Skills: Analytical, Organizing & planning, Multi-tasking
- Intermediate communication in English (verbal and written)
- Proficient in Microsoft Office Word and Excel, SAP
- Eager to get the job done, exceeding expectations
- Strong work ethic: High integrity and honesty
Quyền lợi được hưởng
Attractive C&B package
Đào tạo
Career advance opportunity
Xe đưa đón
Shuttle bus provided from HCMC to Binh Duong
ISOFH là công ty công nghệ tập trung phát triển mảng Công nghệ thông tin trong lĩnh vực Y tế với mục tiêu sẽ trở thành công ty số 1 Việt Nam đồng hành cùng sự phát triển ngành Y tế. Chúng tôi cần có sự đồng hành, đóng góp của các bạn để cùng phát triển nhanh hơn nữa.
ISOFH tin vào sức mạnh của tập thể trong việc giải quyết dứt điểm và triệt để các bài toán cụ thể, thực thế, đặc biệt là các bài toàn quản trị.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
ISOFH mong muốn kiếm tìm những người đồng hành có tư duy mở, hăng hái, say mê. ISOFH trao cho bạn sự chủ động và dám thử thách bản thân, chấp nhận những sai lầm và luôn tìm đến các giải pháp tối ưu.
Review Công nghệ ISOFH
Công ty cổ phần gia đình trị. Các lãnh đạo tầm trung bổ nhiệm các vị trí người nhà, riết rồi công ty toàn anh chị em họ hàng cô dì chú bác
Công ty siêu nhiều drama, vì là công ty gia đình, bạn bè người trong gia đình làm ở các bộ phận nhiều vô số mà lại toàn cấp manager mới sặc tiết.
Nhìn chung công ty khá tốt trừ khoản lương, thưởng. Chế độ tuyển dụng thì lôi hết thưởng này thưởng nọ vào bịp người nhưng thích thì có, không thích thì cắt