Mô tả công việc
We are, iTechwx, established in mid-2022, with 600 employees across 3 offices within Ho Chi Minh City. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.
You will:
• Regularly review agent backlog to identify compliance, case handling, and process issues, report findings to management team promptly.
• Conduct recovery calls to mitigate high-risk cases, enhancing team performance.
• Performance tracking by reviewing key performance indicators and operational processes to provide insights into areas that require additional resources or training, thereby optimizing workload distribution, preventing backlogs and maintaining stable scorecard.
• Provide accurate, timely reports on service quality, productivity, availability, and other key metrics on a daily, weekly, and monthly basis.
• Oversee compliance audits and ensure the team meets compliance targets to ensure high standards of discipline and accountability within the team.
• Perform root cause analysis for feedback surveys, identify issues, and develop action plans.
• Standardize the handling process and training materials.
• Conduct training on process, best practice, lesson-learnt and soft skill sharing.
• Other tasks as assigned by the manager
Yêu cầu công việc
• From 2 years of working experience with at least 1-year experience in QA position in customer support field.
• Fluent in English.
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
• Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a plus.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice
Quyền lợi được hưởng
• Salary at 100% during the probationary period
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• An employee who works at night (10 PM - 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance
• 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
• Training will be offered
• Full working equipment will be provided Annual Health Checkup • Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
ISOFH là công ty công nghệ tập trung phát triển mảng Công nghệ thông tin trong lĩnh vực Y tế với mục tiêu sẽ trở thành công ty số 1 Việt Nam đồng hành cùng sự phát triển ngành Y tế. Chúng tôi cần có sự đồng hành, đóng góp của các bạn để cùng phát triển nhanh hơn nữa.
ISOFH tin vào sức mạnh của tập thể trong việc giải quyết dứt điểm và triệt để các bài toán cụ thể, thực thế, đặc biệt là các bài toàn quản trị.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
ISOFH mong muốn kiếm tìm những người đồng hành có tư duy mở, hăng hái, say mê. ISOFH trao cho bạn sự chủ động và dám thử thách bản thân, chấp nhận những sai lầm và luôn tìm đến các giải pháp tối ưu.
Review Công nghệ ISOFH
Công ty cổ phần gia đình trị. Các lãnh đạo tầm trung bổ nhiệm các vị trí người nhà, riết rồi công ty toàn anh chị em họ hàng cô dì chú bác
Công ty siêu nhiều drama, vì là công ty gia đình, bạn bè người trong gia đình làm ở các bộ phận nhiều vô số mà lại toàn cấp manager mới sặc tiết.
Nhìn chung công ty khá tốt trừ khoản lương, thưởng. Chế độ tuyển dụng thì lôi hết thưởng này thưởng nọ vào bịp người nhưng thích thì có, không thích thì cắt