Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Assists in leading the property’s segmented sales effort (e.g., group, transient, association, corporate, etc.) and assists in the implementation of the segment sales strategy and achieving segment revenue goals, property revenue goals and guest and employee satisfaction. Conducts all day-to-day activities related to the sales function with a focus on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of property sales objectives. Achieves personal booking goals.
JOB SPECIFIC TASKS
Developing & Executing Sales Strategies
Maximizing Revenue
Managing Sales Activities
Analyzing & Reporting on Sales and Financial Data
Ensuring Exceptional Customer Service
Building Successful Relationships
MANAGEMENT COMPETENCIES
Leadership
Adaptability
Communication
Problem Solving and Decision Making
Professional Demeanor
Managing Execution
Building and Contributing to Teams
Driving for Results
Planning and Organizing
Building Relationships
Coworker Relationships
Customer Relationships
Global Mindset
Generating Talent and Organizational Capability
Organizational Capability
Talent Management
Learning and Applying Professional Expertise
Applied Learning
Business Acumen
Technical Acumen - Understands and utilizes professional skills and knowledge in a specific functional area to conduct and manage everyday business operations and generate innovative solutions to approach function-specific work challenges
Basic Competencies - Fundamental competencies required for accomplishing basic work activities.
Quyền lợi được hưởng
• Local and International training course
• 05 working days | 02 day-off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Taxi for late-night shift| Free motorbike & car parking
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
• Take care culture
• Baby born gift| Birthday gift| Marriage allowance| Bereavement allowance
• Annual health check
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Yêu cầu công việc
CANDIDATE PROFILE
• 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; 3 years experience in the sales and marketing or related professional area.
OR
• 4-year bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; 1 year experience in the sales and marketing or related professional area.
Yêu cầu hồ sơ
• OR Fill in the application form at Loss & Prevention room at the hotel (No.8 - Do Duc Duc - Nam Tu Liem - Hanoi)
• Interview appointments will be set up only for potential candidates as soon as possible.
• Recruitment fanpage: JW Marriott Hanoi - Human Resources
Công ty CP ĐT BĐS Phúc Thịnh được thành lập dựa trên những kinh nghiệm lâu năm, tiềm lực sẵn có và những hiểu biết sâu sắc về thị trường bất động sản Việt Nam.
Trong quá trình hình thành và phát triển, với tiêu chí hoạt động xuyên suốt “uy tín – hiệu quả – chất lượng”, chúng tôi luôn đem lại sự tin tưởng, hiệu quả và hơn hết là chúng tôi ngày càng tạo dựng được niềm tin với tất cả các chủ đầu tư, các nhà đầu tư. Hiện nay, với tiềm lực tài chính – công nghệ và với đội ngũ cán bộ, nhân viên chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm hoạt động kinh doanh bất động sản, có đạo đức và uy tín nghề nghiệp. Chúng tôi mong muốn sự hợp tác toàn diện, lâu dài và đôi bên cùng có lợi với tất cả các chủ đầu tư. Với hình thức hoạt động kinh doanh đa dạng, Công ty CPTM MG BĐS Phúc Thịnh mong muốn được cùng chia sẻ với các chủ đầu tư, các nhà đầu tư, qua đó chúng ta không chỉ cùng nhân giá trị đầu tư lên gấp nhiều lần mà còn cùng nhau xây dựng tạo nên những bản sắc mới, giá trị mới cho cuộc sống.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2015
Mission
- Trong quá trình hình thành và phát triển, với tiêu chí hoạt động xuyên suốt “Uy tín – Hiệu quả – Chất lượng”, chúng tôi luôn đem lại sự tin tưởng, hiệu quả và hơn hết là chúng tôi ngày càng tạo dựng được niềm tin với tất cả các chủ đầu tư, các nhà đầu tư.
- Hiện nay, với tiềm lực tài chính – công nghệ và với đội ngũ cán bộ, nhân viên chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm hoạt động kinh doanh bất động sản, có đạo đức và uy tín nghề nghiệp.
-
Tầm Nhìn: Đến năm 2020, Phúc Thịnh đạt tổng tài sản 300 tỷ đồng, trở thành 1 trong Top 3 công ty có doanh số phân phối sản phẩm lớn nhất khu vực: Tây – Tây Bắc TPHCM và Long An.Đến năm 2020, Phúc Thịnh thành công trong việc xây dựng chiến lược “Mua- cho thuê“ tại TP.HCM với trên 20 căn nhà phố với thu nhập thụ động 2 tỷ/ năm.
-
Sứ Mệnh:Phân phối những dự án quy mô lớn đảm bảo độ bền vững và tin cậy cho khách hàng.Phúc Thịnh cam kết xây dựng “Người Phúc Thịnh” là giá trị nòng cốt, là tài sản quí giá của công ty. Con người Phúc Thịnh cùng nhau làm việc trong môi trường thân thiện – hạnh phúc, năng động, sáng tạo và nhân văn. Cùng nhau cam kết và thi đua nâng cao năng suất lao động nhằm chinh phục những mục tiêu.