- Profitable Growth: Achieve route productivity and customer service objectives within assigned area of responsibility (about 70% work load)
- Develop a formal approach to obtaining budgeted productivity savings with roles and actions assigned.
- Personally research, identify, and develop plans in the priority of greatest opportunity, and work with management to monitor activities and improvements to deliver that plan.
- Monitor progress of all assigned districts and provide assistance as needed. When appropriate, communicate with Line Managers if improvements are not happening as expected.
- Develop reports, action plans, training and Best Practice Library for all staff to help them with their improvement efforts.
- Attend meetings with senior leadership team and the supervisory team to review progress and give assistance to Line Managers.
- Training and Development (15% work load)
- Conduct One on One Discussion and Coaching with all assigned Service Supervisors to understand training, support, and development needs, and to provide insight for the improvement of productivity within assigned time frames.
- Attend and participate in meetings for Service Supervisors and Operation Manager reviewing service productivity.
- Assist Service Supervisors and Operation Managers with routing using Map Point and other available productivity routing tools.
- Develop a Branch Productivity Improvement Plan that supports the whole country plan.
- Participate and offer progress reports in Management Team meetings quarterly.
- Administration - Monitor and control administrative functions (10% workload)
- Ensure timeliness and the accuracy of all required reports to senior leadership and the integration team.
- Expenses - Control expenses to meet budget guidelines.
- Other requested tasks (about 5% workload)
- Build up and develop the company's culture with a professional image.
- Other tasks are related to this position.
Requirements
- Graduated from College/University with majors in Business Administration, Customer Service, Technical fields with the same level in foreign companies.
- Have at least 02 year experiences in the field of Hygiene control service.
- Read, write and comprehend hygiene chemicals disinfectants labels and training materials printed in English.
- Enter and exit structures and crawl spaces; climb over and on top of structures; ascend and descend stairs and ladders.
- Use OSHA mandated personal protective equipment.
- Tolerate a variety of environmental conditions, including seasonal weather, damp and/or dusty locations.
- Tolerate sitting and riding a motor vehicle for extended hours each day.
- Good working behavior.
- Able to work independently and hard working in a multi task function.
- Able to solve problems well.
- Have responsibility and ability of management.
- Skill of communication in English.
- Competitive Base Salary upon profile experience
- Healthcare & Accident Insurances coverage
- 13th month salary, rewards on Tet/ holidays, birthday..
- Global working environment with many career development opportunities
Công ty CP ĐT BĐS Phúc Thịnh được thành lập dựa trên những kinh nghiệm lâu năm, tiềm lực sẵn có và những hiểu biết sâu sắc về thị trường bất động sản Việt Nam.
Trong quá trình hình thành và phát triển, với tiêu chí hoạt động xuyên suốt “uy tín – hiệu quả – chất lượng”, chúng tôi luôn đem lại sự tin tưởng, hiệu quả và hơn hết là chúng tôi ngày càng tạo dựng được niềm tin với tất cả các chủ đầu tư, các nhà đầu tư. Hiện nay, với tiềm lực tài chính – công nghệ và với đội ngũ cán bộ, nhân viên chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm hoạt động kinh doanh bất động sản, có đạo đức và uy tín nghề nghiệp. Chúng tôi mong muốn sự hợp tác toàn diện, lâu dài và đôi bên cùng có lợi với tất cả các chủ đầu tư. Với hình thức hoạt động kinh doanh đa dạng, Công ty CPTM MG BĐS Phúc Thịnh mong muốn được cùng chia sẻ với các chủ đầu tư, các nhà đầu tư, qua đó chúng ta không chỉ cùng nhân giá trị đầu tư lên gấp nhiều lần mà còn cùng nhau xây dựng tạo nên những bản sắc mới, giá trị mới cho cuộc sống.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2015
Mission
- Trong quá trình hình thành và phát triển, với tiêu chí hoạt động xuyên suốt “Uy tín – Hiệu quả – Chất lượng”, chúng tôi luôn đem lại sự tin tưởng, hiệu quả và hơn hết là chúng tôi ngày càng tạo dựng được niềm tin với tất cả các chủ đầu tư, các nhà đầu tư.
- Hiện nay, với tiềm lực tài chính – công nghệ và với đội ngũ cán bộ, nhân viên chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm hoạt động kinh doanh bất động sản, có đạo đức và uy tín nghề nghiệp.
-
Tầm Nhìn: Đến năm 2020, Phúc Thịnh đạt tổng tài sản 300 tỷ đồng, trở thành 1 trong Top 3 công ty có doanh số phân phối sản phẩm lớn nhất khu vực: Tây – Tây Bắc TPHCM và Long An.Đến năm 2020, Phúc Thịnh thành công trong việc xây dựng chiến lược “Mua- cho thuê“ tại TP.HCM với trên 20 căn nhà phố với thu nhập thụ động 2 tỷ/ năm.
-
Sứ Mệnh:Phân phối những dự án quy mô lớn đảm bảo độ bền vững và tin cậy cho khách hàng.Phúc Thịnh cam kết xây dựng “Người Phúc Thịnh” là giá trị nòng cốt, là tài sản quí giá của công ty. Con người Phúc Thịnh cùng nhau làm việc trong môi trường thân thiện – hạnh phúc, năng động, sáng tạo và nhân văn. Cùng nhau cam kết và thi đua nâng cao năng suất lao động nhằm chinh phục những mục tiêu.