Mô tả công việc
Data Management
- Update, arrange personal data, labor contract, appendix, promotion, demotion, movement, reward, disciplinary, termination and other documents of employees
- Update, manage employee data on HR application
- Monitor, control policy system of company
- Store, preserve documents of labor, salary, bonus, insurance, personal income tax
- Manage and update HRM software (FPT, SAP)
Payroll
- Check, supervise attendance record for employees
- Manage leave, over time
- Calculate incentives, allowances
- Calculate salary, pay salary, bonus
Insurance
- Monitor and update data on increase, decrease of social insurance, health insurance, unemployment insurance with insurance agencies
- Complete documents, contact to insurance agencies for social insurance, health insurance, unemployment insurance benefits of employees
Personal Income Tax
- Register tax codes and dependents
- Make PIT declaration, monthly PIT payment
- Make PIT finalization
Others
- Report for labor, insurance, personal income tax with government and company internal
- Promptly update law for adjusting benefits, policies, salaries
- Answer questions related to policies, salaries and others to employees
- Perform other tasks under direction of manager
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree of Human Resources Management, Accounting
- At least 3 year experiences in C&B
- Experience in using HR application for labor management and payroll
- Priority for candidates who have experience in restaurant / fast food / hotel
- Good English is a priority
- Understand Labor Law, Social Insurance Law, Personal Income Tax Law
- Good at Microsoft Office, Excel, Power Point, especially in Excel
- Good at management, communication, analyzation, solving problem
- Carefulness, honest, responsibility
Quyền lợi được hưởng
- Specific career advancement roadmap;
- Competitive salary, 13th month salary, annual salary increase;
- Full insurance benefits as per the law; 24/7 insurance; health insurance;
- 12 days of annual leave;
- Participation in extracurricular activities and team building;
- Opportunities for learning, participation in internal training courses, and rapid development and promotion to senior management positions.
Tiền thân của Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng và Thương mại An Phát Vinh là Công ty Cổ phần Giải pháp Thương mại Đầu tư Xây dựng WIZCOM, được thành lập vào năm 2010 với ngành nghề chính là đầu tư và thi công xây dựng các dự án Bất động sản.
Trải qua 14 năm hình thành và phát triển, đến nay Công ty An Phát Vinh đã phát triển đã tạo dựng được thương hiệu và uy tín trên thị trường. Với kim chỉ nam luôn lấy chất lượng sản phẩm và uy tín làm nền tảng, Ban Lãnh đạo Công ty hiểu rằng, niềm tin của Quý đối tác và CBNV Công ty quyết định sự thành công của Doanh nghiệp. Chính vì vậy, trong các hoạt động kinh doanh, Công ty luôn luôn hướng tới mục tiêu tôn trọng lợi ích các bên và đảm bảo quyền lợi cho đối tác, chinh phục khách hàng bằng chất lượng sản phẩm và dịch vụ tối ưu nhất.