Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
COMPANY OVERVIEW
Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.
We are looking for candidate for HRO Senior Consultant, located in Ha Noi Capital.
PURPOSE OF THIS ROLE
HRO Senior Consultant will be responsible for managing activities related to contractors contain labor management, Payroll Processing, Consultancy. Works closely with clients and contractors to produce services exactly and in a timely manner.
ACCOUNTABILITIES
- Be responsible for target set for self
- Follow up payment of clients.
- Follow up payment to contractors
- Build and maintain strong relationships with clients/contractors by providing quality service
- Visit clients to get the inquiries and information if required
- Manage all activities related to the contractors including Onboarding and Off Boarding Process, Labor Management, Payroll Processing, Consultancy, Insurance, PIT finalization.
- Play a role of a bridge between Clients and Contractors
- Answer inquiries from contractors and clients.
- Arrange Annual Health Check for contractors.
- Contact relevant internal departments for special requests from clients.
- Filling, store and send documents to Clients.
- Quality control of clients’ related reports as per the company’s registered ISO on quality
- Directly work with Authorities to settle related matters
- Acting to manage subordinates on Outsourcing tasks.
- Perform other duties as assigned.
- Participate in seminars for regulations/knowledge update
- Learn and develop by self
Yêu Cầu Công Việc
- Have a Bachelor’s degree either in HR, Business Administration, English, Economics, Law and relevant.
- 3-4 years of human resources experience with emphasis on compensation and benefits
- In addition to the above requirement, preferably in other areas in HR management or Service industry
- Good knowledge of C&B works
- Proven good customer service skills
- Ability to do multi-tasks
- Attention to details
- Ability to work independently, proactively under high pressure and good problem solving
- Ability to maintain a high level of discretion and confidentiality
- Good planning, time management and organization skills
- Strong interpersonal and communication skills
- Proficient in MS Office
- Proficient in English
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tiền thân của Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng và Thương mại An Phát Vinh là Công ty Cổ phần Giải pháp Thương mại Đầu tư Xây dựng WIZCOM, được thành lập vào năm 2010 với ngành nghề chính là đầu tư và thi công xây dựng các dự án Bất động sản.
Trải qua 14 năm hình thành và phát triển, đến nay Công ty An Phát Vinh đã phát triển đã tạo dựng được thương hiệu và uy tín trên thị trường. Với kim chỉ nam luôn lấy chất lượng sản phẩm và uy tín làm nền tảng, Ban Lãnh đạo Công ty hiểu rằng, niềm tin của Quý đối tác và CBNV Công ty quyết định sự thành công của Doanh nghiệp. Chính vì vậy, trong các hoạt động kinh doanh, Công ty luôn luôn hướng tới mục tiêu tôn trọng lợi ích các bên và đảm bảo quyền lợi cho đối tác, chinh phục khách hàng bằng chất lượng sản phẩm và dịch vụ tối ưu nhất.