Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibility includes budgeting, contract administration, organising and supervising on-going maintenance and improvement works for all equipment facilities, waste management, Purified water system. The facility engineer will also responsible as a supervisor of PM technician facility team.
1. REPAIR AND PREVENTIVE MAINTENANCE
- Day to day perform all aspects of Equipment facilities maintenance set up activities/task so as to minimize downtime.
- Familiar with equipment’s operating system and do troubleshoot the equipment facilities.
- Manage preventive maintenance are properly carried out and recorded on Software .
- Equipment breakdown are properly repair and at the best available time.
- Make work improvement to reduce the downtime of critical equipment facilities.
- Summarizing and analysing results repair machine to reduce the downtime of critical equipment
- All tools are properly maintain and accounted.
- Manage spare parts are properly stored and recorded.
2. RECORD AND DOCUMENT
- Manage preventive maintenance document recorded.
- Mange machine troubleshooting history is properly record
- Review check list document to make sure it compliance with ISO requirement
- Daily report to Senior Manager for major issue
Yêu Cầu Công Việc
Educational Background
Degree in Mechanical or Electrical Engineering (Refrigeration) or related majors.
Working Experience
A minimum 3 years’ of working experience in the operations and maintenance of facilities system such as HVAC, Cleanroom, Physical Building, Low Voltage electric, Exhaust, Ventilation systems, Air compressor, Vacuum systems, BMS, DI water, and wastewater treatment system.
Special Abilities
Able to troubleshoot, operation, maintenance and provides the training on Facilities equipment.
Able to manage and lead the projects.
Able to provide the ideal and lead the Energy Saving projects.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Company Outing - Teambuilding & Flexible Working Arrangement
- Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện: Have a chance to take part in internal / external training courses
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: 44h/week
- Đồng nghiệp: 20-30
- Phúc lợi: Bonus: 3.5 Month Salary Bonus & Premium Healthcare
- Ngày nghỉ: 12-15
- Lương: Cạnh tranh
Tiền thân của Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng và Thương mại An Phát Vinh là Công ty Cổ phần Giải pháp Thương mại Đầu tư Xây dựng WIZCOM, được thành lập vào năm 2010 với ngành nghề chính là đầu tư và thi công xây dựng các dự án Bất động sản.
Trải qua 14 năm hình thành và phát triển, đến nay Công ty An Phát Vinh đã phát triển đã tạo dựng được thương hiệu và uy tín trên thị trường. Với kim chỉ nam luôn lấy chất lượng sản phẩm và uy tín làm nền tảng, Ban Lãnh đạo Công ty hiểu rằng, niềm tin của Quý đối tác và CBNV Công ty quyết định sự thành công của Doanh nghiệp. Chính vì vậy, trong các hoạt động kinh doanh, Công ty luôn luôn hướng tới mục tiêu tôn trọng lợi ích các bên và đảm bảo quyền lợi cho đối tác, chinh phục khách hàng bằng chất lượng sản phẩm và dịch vụ tối ưu nhất.