Would you like to become part of the world's most international company in the world?
A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.
Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!
YOUR TASKS
- Provide operational management and support at the service center to ensure efficient and timely pick-up and delivery handling of customer materials and shipments
- Assists with operational procedures, including sorting, loading/unloading activities, shipment processing and documentation, manifesting, bagging, sending shipment status information, and accepting/securing over-the-counter payments
- Dispatches pick-up and delivery information in a timely and efficient manner; arranges daily pick-up schedules
- Process inbound material upon arrival and make sure material is available to the couriers and that material notgoing out for delivery is secured according to the Security policy and procedures
- Process outbound material according to the latest processes and procedures
- Carry out any administrative task that is required for the Service Centre
- Assist in ensuring operational practices and procedures are carried out effectively
- Work with sub-contractors, ensuring all activities are being carried out timely and meet service standards
- 1 - 2 years relevant experience
- Completed high school
- Communication skills (English and local language): spoken and written
- Must be able to lift up to seventy (70) lbs. occasionally
- Must be able to lift forty (40) lbs. frequently
- Must be able to walk, climb stairs, reach overhead, squat, bend, kneel, stoop and crouch repeatedly
- Driving License (current and valid)
- Fork Lift License (preferable)
- Multifarious benefit programs.
- Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
- Training: both online and offline with Global DHL Standards.
- Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
- Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
- Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
- Employee hobby clubs, sports championships.
We look forward to receiving your application!
Khởi đầu hoạt động từ năm 2002 với vai trò là một công ty giao nhận vận chuyển, Interlink Group đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (Logistics provider) đầu tiên tại Việt Nam và Đông Dương chuyên về dịch vụ 'một cửa' và trọn gói cho khách hàng.
Mục tiêu của Interlink Group là luôn cố gắng đem lại cho khách hàng những dịch vụ có giá trị thực sự, tạo lập bằng sự thông hiểu về thị trường nội địa kết hợp với sự tinh thông về nghiệp vụ quốc tế. Và bằng chứng rõ ràng nhất về sự quan tâm đến khách hàng là sự đầu tư mạnh mẽ vào kho bãi, đội xe pick up hàng, đội xe container, sự đầu tư về công nghệ thông tin, về đào tạo nhân viên, về việc mở rộng thêm 4 công ty thành viên dựa trên nền tảng tải chính ổn định. Bên cạnh đó là sự cam kết vê chất lượng dịch vụ được minh chứng thông qua Chứng nhận về ISO9001:2000 của tổ chức TUV - Cộng hòa liên bang Đức cho tất cả các thành viên.
Cuối cùng, để phấn đấu trở thành nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (logistics) chuyên nghiệp, xác định một cam kết kết rõ ràng về chất lượng dịch vụ là điều hết sức quan trọng đối với chúng tôi.