Việc làm Interlink

Cập nhật 03/12/2024 10:31
Tìm thấy 54 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Interlink
Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh (Relationship Supervisor) - ILA Hội An
Interlink
182 việc làm 9 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quảng Nam

Mô tả công việc

Planning
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re- sales;
New sales management
- Weekly and monthly sales and re- sales planning;
- Monitor conversion rate (visitors – placement tests- sales) daily;
- Monitor sales and re- sales performance daily;
- Co- operate with other training centres to maximize sales and re- sales for the company;
- Monitor telesales activities at centre;
- Review sales and re- sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Follow up bookings daily;
Customer satisfaction
+ Customer service
- Handle customers’ feedbacks/complaints;
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Support in events organized/planned by the company;
- Verify special offer or discounts;
- Propose events, activities for centre when necessary;
+ Coaching and training
- Sales and Care Development;
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
Centre Operation
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Observe/monitor to make sure EP’s performance is accurate and professional;
- Arrange staff working schedule;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
School contract
- Follow up payment at school;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Visit school to build relationship;
Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
Reporting
- Verify weekly and monthly ILA account report;
- Corporate report;
- Verify Non- standard Working Hours Report;
- Verify weekly monthly new sales and re- sales report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any “Outstanding Payment” cases;
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
CM/GCM Delegation
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
Account management
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Transfer account on time if any issue happened.
- Assign account to EP;
- Manage account lost of each EP;

Yêu cầu công việc

Skills

- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;
- University degree, major in English;
- Experience in supervision position;

Language

- Good leadership and management skills;
- Be able to well manage and organise the job;
- Good analysis & problem solving skill;
- Be careful and details;
- Basic knowledge in finance;
- Training, delegation & coaching skill;

Qualifications

- Good communication skills both in English and Vietnamese;

Computer

- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);

Other requirements

- Be able to work on shift;- Be able to travel to another centre as request.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-07 23:55:02

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 5, 47 Điện Biên Phủ, Phường ĐaKao, Quận 1. Chi nhánh HP: 2/16D Trung Hành 5, Lê Hồng Phong, P. Đặng Lâm, Q. Hải An

Khởi đầu hoạt động từ năm 2002 với vai trò là một công ty giao nhận vận chuyển, Interlink Group đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (Logistics provider) đầu tiên tại Việt Nam và Đông Dương chuyên về dịch vụ 'một cửa' và trọn gói cho khách hàng.

Mục tiêu của Interlink Group là luôn cố gắng đem lại cho khách hàng những dịch vụ có giá trị thực sự, tạo lập bằng sự thông hiểu về thị trường nội địa kết hợp với sự tinh thông về nghiệp vụ quốc tế. Và bằng chứng rõ ràng nhất về sự quan tâm đến khách hàng là sự đầu tư mạnh mẽ vào kho bãi, đội xe pick up hàng, đội xe container, sự đầu tư về công nghệ thông tin, về đào tạo nhân viên, về việc mở rộng thêm 4 công ty thành viên dựa trên nền tảng tải chính ổn định. Bên cạnh đó là sự cam kết vê chất lượng dịch vụ được minh chứng thông qua Chứng nhận về ISO9001:2000 của tổ chức TUV - Cộng hòa liên bang Đức cho tất cả các thành viên.

Cuối cùng, để phấn đấu trở thành nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (logistics) chuyên nghiệp, xác định một cam kết kết rõ ràng về chất lượng dịch vụ là điều hết sức quan trọng đối với chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại Interlink

Bạn làm việc tại Interlink? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Interlink

Interlink

Click để đánh giá