Mô tả công việc
Summarize and track payment progress (if any)
Responsible of receiving/ transferring stock between warehouses
In charge of paper work for contract, termination notice, liquidation, payment... with local suppliers, partners, customers
Follow up and record documents with Internal Process and Documents in hard & soft copies
Responsible of receiving/ returning orders from customer and create/ update sales order in the system to deliver to customer/ return to warehouse.
Understand and follow the internal company process.
Support Teams and cooperate with other departments to ensure efficient function
Prepare Daily Report, Weekly Report, Monthly Reports: Nespresso Reports, SSL Report, Timesheet Report
Yêu cầu công việc
Good command in written and spoken English.
Dynamic, supportive as Can Do attitude.
Careful, proactive and reliable.
Bachelor’s degree in English, Logistics, International Business, Economics, etc.
Excellent computer skills (Microsoft Office especially Excel)
Having under 1 year working experience in administration, preferably with foreign companies
Well organized and good follow up on multi- tasks.
Quyền lợi
- Supported with regular training to improve specialized knowledge
- Labor contract, social insurance, health insurance
- 13th month salary, gifts on birthday, holidays and New Year
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-26 01:20:03
Tập đoàn KANGAROO được thành lập từ năm 2003 bởi hai người Việt Nam trẻ tuổi. Xuyên suốt trong 20 năm, định hướng kinh doanh tập trung đã giúp KANGAROO tạo nên nhiều dấu ấn thành công rực rỡ, trở thành doanh nghiệp đầu ngành phục vụ sức khỏe và tiện nghi cuộc sống thông qua những cải tiến hữu ích từ máy lọc nước, hàng gia dụng, thiết bị nhà bếp, năng lượng tới các thiết bị điện tiêu dùng khác.
Với tầm nhìn trở thành Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Đông Nam Á, năm 2021 KANGAROO đã bắt tay liên doanh cùng Tập đoàn NORITZ – Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Nhật Bản với hơn 70 năm kinh nghiệm – nhằm nâng cao hơn nữa chất lượng sản phẩm theo tiêu chuẩn Quốc tế.