Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Manage and develop an organization's strategy including working with senior management to identify business goals and objectives and then designing and implementing a digital solution that meets those goals.
- Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
- Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients via calls, emails, and meetings.
- Present and promote our business intelligence services to prospective clients.
- Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
- Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
- Regularly update clients on new features and services.
- Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Other tasks as assigned by line manager and the Sales Capability Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in business administration, Information Technology, Data Sciense, Business Intelligence, Consultant or a related field.
- 1 - 3 years of experience in the business, preferable in consulting industry (especially CX consulting, DX consulting, Management & Business Consulting).
- Fluently in English (Equivalent to IELTS 6.0).
- Proven experience in non-cx service development, or a similar role, preferably within the business intelligence or IT services sector.
- Have a good and large network and connections to identify and reach out potential lead for providing business intelligence.
- Proven ability to drive the sales process from lead generation to closing deals.
- Strong negotiation and problem-solving skills.
- Understanding business intelligence concepts and solutions is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: - Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts.
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: - Monday – Friday from 8AM - 5PM.
- Đồng nghiệp:
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams. - Phúc lợi:
- Competitive salary with annual raises and promotion opportunities.
- Quarterly, Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
- Full insurance per Vietnamese Labor Law + additional 24/7 health and accident insurance. - Lương: 25 Tr - 35 Tr VND
Tập đoàn KANGAROO được thành lập từ năm 2003 bởi hai người Việt Nam trẻ tuổi. Xuyên suốt trong 20 năm, định hướng kinh doanh tập trung đã giúp KANGAROO tạo nên nhiều dấu ấn thành công rực rỡ, trở thành doanh nghiệp đầu ngành phục vụ sức khỏe và tiện nghi cuộc sống thông qua những cải tiến hữu ích từ máy lọc nước, hàng gia dụng, thiết bị nhà bếp, năng lượng tới các thiết bị điện tiêu dùng khác.
Với tầm nhìn trở thành Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Đông Nam Á, năm 2021 KANGAROO đã bắt tay liên doanh cùng Tập đoàn NORITZ – Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Nhật Bản với hơn 70 năm kinh nghiệm – nhằm nâng cao hơn nữa chất lượng sản phẩm theo tiêu chuẩn Quốc tế.