Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Senior Costing - Sourcing Merchandiser (Garment/ Textile)
Tập đoàn Điện Lạnh Điện Máy Việt Úc - Kangaroo
86 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
31/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Room 16.02, level 16, IPC Tower 1489 Nguyen Van Linh. Tan Phong ward. District 7. HCM city
Mô tả công việc
• Supplier Development: Identify and establish relationships with new FOB suppliers while managing and optimizing existing supplier partnerships.
• Costing Management: Take full responsibility for timely costing, ensuring maximum targets are met and overseeing the order placement process from costing to pre-production sample approval.
• Documentation Control: Prepare and manage all paperwork related to Sales Confirmation of orders, Final Addendum of orders, and associated payments through systems.
• Reporting: Provide regular updates to the Sourcing and Merchandise Manager regarding the status and outcomes of costing and sourcing efforts.
• Complaint Management: Address and resolve supplier complaints, particularly issues related to delays or defects post-production, including managing discounts and chargebacks.
• Cross-Functional Communication: Ensure effective communication with QA, QC, and production teams concerning any sourcing or costing issues.
• Additional Duties: Undertake other responsibilities as assigned by the Head of Department and General Manager.
• Costing Management: Take full responsibility for timely costing, ensuring maximum targets are met and overseeing the order placement process from costing to pre-production sample approval.
• Documentation Control: Prepare and manage all paperwork related to Sales Confirmation of orders, Final Addendum of orders, and associated payments through systems.
• Reporting: Provide regular updates to the Sourcing and Merchandise Manager regarding the status and outcomes of costing and sourcing efforts.
• Complaint Management: Address and resolve supplier complaints, particularly issues related to delays or defects post-production, including managing discounts and chargebacks.
• Cross-Functional Communication: Ensure effective communication with QA, QC, and production teams concerning any sourcing or costing issues.
• Additional Duties: Undertake other responsibilities as assigned by the Head of Department and General Manager.
Yêu cầu công việc
• University graduation, related to Garment and Textile is an advantage
• With minimum 5 years' experience in Garment Manufacturing.
• Strong Negotiation skills.
• Management & Leadership skills.
• With planning experience.
• With experience in 5S.
• With strong initiative to learn new things and a Team player.
• Computer literate with advance knowledge in Excel, Microsoft Word, PowerPoint, PLM.
Benefits
• Social insurance, Health Insurance, Premium health insurance
• Phone allowance
• 15 days of paid leave
• Laptop + taxi cards
Location: 503, 5th Floor, Saigon Paragon Building, No.3 Nguyen Luong Bang, Tan Phu Ward, District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam
• With minimum 5 years' experience in Garment Manufacturing.
• Strong Negotiation skills.
• Management & Leadership skills.
• With planning experience.
• With experience in 5S.
• With strong initiative to learn new things and a Team player.
• Computer literate with advance knowledge in Excel, Microsoft Word, PowerPoint, PLM.
Benefits
• Social insurance, Health Insurance, Premium health insurance
• Phone allowance
• 15 days of paid leave
• Laptop + taxi cards
Location: 503, 5th Floor, Saigon Paragon Building, No.3 Nguyen Luong Bang, Tan Phu Ward, District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Social insurance, Health Insurance, Premium health insurance
Nghỉ phép có lương
15 days of paid leave
Máy tính xách tay
Phone allowance. Laptop + taxi cards
Social insurance, Health Insurance, Premium health insurance
Nghỉ phép có lương
15 days of paid leave
Máy tính xách tay
Phone allowance. Laptop + taxi cards
Khu vực
Tập đoàn Điện Lạnh Điện Máy Việt Úc - Kangaroo
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tập đoàn KANGAROO được thành lập từ năm 2003 bởi hai người Việt Nam trẻ tuổi. Xuyên suốt trong 20 năm, định hướng kinh doanh tập trung đã giúp KANGAROO tạo nên nhiều dấu ấn thành công rực rỡ, trở thành doanh nghiệp đầu ngành phục vụ sức khỏe và tiện nghi cuộc sống thông qua những cải tiến hữu ích từ máy lọc nước, hàng gia dụng, thiết bị nhà bếp, năng lượng tới các thiết bị điện tiêu dùng khác.
Với tầm nhìn trở thành Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Đông Nam Á, năm 2021 KANGAROO đã bắt tay liên doanh cùng Tập đoàn NORITZ – Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Nhật Bản với hơn 70 năm kinh nghiệm – nhằm nâng cao hơn nữa chất lượng sản phẩm theo tiêu chuẩn Quốc tế.
Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Điện Lạnh Điện Máy Việt Úc - Kangaroo
Bạn làm việc tại Tập đoàn Điện Lạnh Điện Máy Việt Úc - Kangaroo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Tập đoàn Điện Lạnh Điện Máy Việt Úc - Kangaroo
Click để đánh giá