Mô tả công việc
We&039;re looking for a potential candidate who is willing for managing and monitoring Delivery team to catch the business plan, details as below:
Control Purchasing activities (domestics & oversea material orders and delivery schedule)
- Check documents of customs clearance of import shipments
- Check and confirm list of transit goods and invoice list before closing period with Accounting department
- Weekly check material shortage for production plan adjustment
- Check payment documents for oversea suppliers and forwarders
- Cooperate with Warehouse for material delivery and layout arrangement
Managing KPI of Delivery team:
- Make BP plan of material inventory and forecast monthly inventory and give action plan for unachieved inventory KPI
- Training and support staffs with issues related to Purchasing and Delivery
- Prepare data, documents and participate in audits (if any)
** YOUR BENEFITS:
- Various kinds of welfare regimes to meet spiritual needs such as travel, sports day, family day, children day, fresh summer coupon, annual event organized by the company, etc.
- Health insurance 24/24
- All Sundays & 02 Saturdays off per month (up to 4 Saturdays off in some months)
- Free TOEIC test (depend on annually plan)
- Receive 100% salary (including probation month period)
- Allowances about English, Japanese certificate; master&039;s degree in Japan
- Bonus twice a year, annual salary increases, bonus on holidays of the year
- Free training courses: leadership, management skill,....
- Shuttle bus from Hanoi (inner city & Dong Anh), Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- Participate in social insurance with 100% of basic salary (+ allowances for foreign languages, environment... if any) according to Labor Law
Yêu cầu công việc
- Have minimum 2 years of relevant purchasing/import- export experience at Assistant Manager level in manufacturing company
- Sympathy, fair, honest, careful & attention to details
- Good command of MS Office
- Team management skill, Influencing skill, strong Problem- solving and Decision- making skill, Coaching skill
- Willing to work under high pressure and challenging environment
- Bachelor Degree in Economics, Import- Export, Logistics,...
- Excellent English and able to use Japanese is a big plus
Quyền lợi
Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03
Tập đoàn KANGAROO được thành lập từ năm 2003 bởi hai người Việt Nam trẻ tuổi. Xuyên suốt trong 20 năm, định hướng kinh doanh tập trung đã giúp KANGAROO tạo nên nhiều dấu ấn thành công rực rỡ, trở thành doanh nghiệp đầu ngành phục vụ sức khỏe và tiện nghi cuộc sống thông qua những cải tiến hữu ích từ máy lọc nước, hàng gia dụng, thiết bị nhà bếp, năng lượng tới các thiết bị điện tiêu dùng khác.
Với tầm nhìn trở thành Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Đông Nam Á, năm 2021 KANGAROO đã bắt tay liên doanh cùng Tập đoàn NORITZ – Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Nhật Bản với hơn 70 năm kinh nghiệm – nhằm nâng cao hơn nữa chất lượng sản phẩm theo tiêu chuẩn Quốc tế.