Mô tả công việc
Thuan Thien Heritage Conservation and Development Joint Stock Company (Thuan Thien Legacy) is a company operating in the fields of: Nature experience education; Ecotourism & Technology
related to nature and natural heritage conservation. We always put the goal of respecting, preserving and promoting the inherent values of nature first.
* Market Research:
- Analyze competitors to identify product strengths, weaknesses, and opportunities for development.
- Conduct market research to gain in- depth understanding of target customers, preferences, buying behavior, and market trends.
- Develop product marketing strategies:
- Plan and manage marketing budgets effectively.
- Develop and implement comprehensive marketing strategies for products, including product positioning, communication messages, distribution channels, and promotional programs.
* Develop content:
- Create engaging and creative marketing content (articles/ images/ videos)
to convey product messages to customers.
- Manage and optimize digital communication channels (Website/ Social Network/ Email
Marketing).
- Design & Create publications/ information to support sales activities.
* Coordinate with departments:
- Work closely with R&D, CX, Marketing departments to understand the product
and unify marketing activities.
- Support the sales team in product training and sales support tools.
* Measure and evaluate:
- Ability to use English for work (Communication & Search/read
- Analyze data to make decisions to improve and optimize strategies.
Request :
- Bachelor&039;s degree in Journalism, Marketing, Communications, PR, Finance... related fields;
- Experience: at least 1 year of experience in the above related fields;
- Monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns.
documents in English);
- Experience working with design and content creation applications such as: MS
PowerPoint; Adobe Illustrator; Adobe Photoshop; video creation applications;...
- Good communication skills; eager to learn; good presentation & presentation
skills.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 02:30:03
Tập đoàn KANGAROO được thành lập từ năm 2003 bởi hai người Việt Nam trẻ tuổi. Xuyên suốt trong 20 năm, định hướng kinh doanh tập trung đã giúp KANGAROO tạo nên nhiều dấu ấn thành công rực rỡ, trở thành doanh nghiệp đầu ngành phục vụ sức khỏe và tiện nghi cuộc sống thông qua những cải tiến hữu ích từ máy lọc nước, hàng gia dụng, thiết bị nhà bếp, năng lượng tới các thiết bị điện tiêu dùng khác.
Với tầm nhìn trở thành Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Đông Nam Á, năm 2021 KANGAROO đã bắt tay liên doanh cùng Tập đoàn NORITZ – Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Nhật Bản với hơn 70 năm kinh nghiệm – nhằm nâng cao hơn nữa chất lượng sản phẩm theo tiêu chuẩn Quốc tế.