ROLE OVERVIEW
A driven and talented team player to add to our Delivery team. You will be working with potential clients in the US and Japan to deliver AI-driven and Process Automation solutions. The Project Lead will be responsible for coordinating internal and external people and processes for the flawless execution of projects, ensuring that entrusted projects produce the desired results.
YOUR SKILLS AND EXPERIENCE
You will:
- Assist the Project Manager in leading projects from requirements definition through deployment, identifying schedules, scopes, budget estimations, and implementation plans, including risk mitigation.
- Coordinate internal and external resources to ensure that projects adhere to scope, schedule, and budget.
- Help in resolving issues and providing technical and business solutions.
- Analyze project status and report issues to the Project Manager in a timely manner.
For the role you need to be highly self-learning driven and have the following skillset:
- Excellent business communication in English (IELTS 6.5+ or TOEIC 750+ - Nice to have).
- Good knowledge and experience in software solutions and SaaS products.
- Nice to have knowledge and experience in AI solutions, especially in the Computer Vision domain.
- Nice to have PMP certification or Project Management course completed certification.
- Good critical thinking and problem-solving mindset.
- Excellent verbal, written communication, and presentation skills.
- Excellent multi-tasking and interpersonal skills.
- Be at least 1 year of experience as a Project Leader or relevant position (BA, PM, PO, Project Coordinator,…)
With our innovative development, we are more than happy to offer to its hard-working employees:
· An extremely friendly and professional working environment with talented teams.
· Ongoing training and personal development.
· The chance to work on challenging projects to expand the Japanese and US markets.
· Promising career for highly motivated top performers in a variety of other roles.
If you are a strong match to the specific requirements for this role then please apply with a CV as soon as possible.
Contact information:
Email: [email protected]
Skype: NhiTTQ Rainscales
Tập đoàn KANGAROO được thành lập từ năm 2003 bởi hai người Việt Nam trẻ tuổi. Xuyên suốt trong 20 năm, định hướng kinh doanh tập trung đã giúp KANGAROO tạo nên nhiều dấu ấn thành công rực rỡ, trở thành doanh nghiệp đầu ngành phục vụ sức khỏe và tiện nghi cuộc sống thông qua những cải tiến hữu ích từ máy lọc nước, hàng gia dụng, thiết bị nhà bếp, năng lượng tới các thiết bị điện tiêu dùng khác.
Với tầm nhìn trở thành Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Đông Nam Á, năm 2021 KANGAROO đã bắt tay liên doanh cùng Tập đoàn NORITZ – Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Nhật Bản với hơn 70 năm kinh nghiệm – nhằm nâng cao hơn nữa chất lượng sản phẩm theo tiêu chuẩn Quốc tế.