Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
ServiceNow Foundation Manager is responsible for the implementation, operation and maintenance of our company’s ServiceNow platform.
They are expected to contribute to the improvement of business processes through system optimization and user support. He will also be involved in customizing and implementing new features to meet business needs.
■ Details
- You will build and operate IT service management for our company.
Specifically, - Operation, maintenance, and troubleshooting of the ServiceNow platform
- Responding to and supporting user inquiries
- Design and improvement of processes and workflows
- Define and implement requirements for adding new features and customizing
- Data management and reporting, including dashboards
- Regular system monitoring and performance analysis
- Creating Related Documents (User manuals, technical documents, etc.)
- Project management experience is better
- Better if you have experience in managing the progress of members
Cooperation area
Worldwide (Japan, United States, Europe, Greater China, ASEAN, South Korea, India)
Relocation (Depending on candidate):
If the candidate is available to relocate (there may be Tokyo)
Transportation provided: free
*Newly setup company
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree or equivalent in an IT-related field
- 5 + years of experience in SaaS systems
- 5 + years of work experience (Requirements definition, design, implementation, testing, release, maintenance operations)
- ITIL certification is even better
- Understanding of web technologies such as JavaScript and HTML/CSS
- Familiarity with system integration and APIs is desirable
- Excellent communication and teamwork skills
- English: business level (It’s better if you can speak Japanese.)
- Nationality: Vietnamese
- Image of the person someone seeks
- A person who has consistency and can aim for the overall optimum or the way it should be.
- Those who have good problem-solving skills and can act on their own initiative.
- Those who are willing to continuously learn technical knowledge
- Aiming to improve services from the user’s perspective
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 3,000 - 4,000 USD
Tập đoàn KANGAROO được thành lập từ năm 2003 bởi hai người Việt Nam trẻ tuổi. Xuyên suốt trong 20 năm, định hướng kinh doanh tập trung đã giúp KANGAROO tạo nên nhiều dấu ấn thành công rực rỡ, trở thành doanh nghiệp đầu ngành phục vụ sức khỏe và tiện nghi cuộc sống thông qua những cải tiến hữu ích từ máy lọc nước, hàng gia dụng, thiết bị nhà bếp, năng lượng tới các thiết bị điện tiêu dùng khác.
Với tầm nhìn trở thành Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Đông Nam Á, năm 2021 KANGAROO đã bắt tay liên doanh cùng Tập đoàn NORITZ – Tập đoàn Gia dụng hàng đầu Nhật Bản với hơn 70 năm kinh nghiệm – nhằm nâng cao hơn nữa chất lượng sản phẩm theo tiêu chuẩn Quốc tế.