Mô tả công việc
■Job Scope
In order to solve our clients' business problems, you will be providing smooth implementation support and proposing ongoing product utilization and workflows.
・Understand the essential needs of customers and plan and execute success plans (onboarding plans, schedules, etc.)
・Support smooth service implementation and operation (implementation meetings with contracting companies, etc.)
・Understand the approver, decision maker, and approval flow, and work autonomously to design scenarios up to the next renewal and reach a renewal agreement
Yêu cầu công việc
■Requirement
Must-haves:
・Uni grads
・25-35years old ,female
・Japanese N1 or Upper N2
・Over 3 years experience as IT communicator or PM or relevant positions
Better
・Experience in structurally breaking down customer work and proposing solutions
・Sales/consulting experience in the IT industry (BtoB SaaS sales, IT consultant, package implementation manager, etc.)
・Experience planning and promoting business improvement using IT
Mindset
Those who can proactively take on challenges with a growth mindset without limiting their own scope of work
・Those who can always think and drive from the customer or user's perspective
・Those who are interested in unknown areas and can create opportunities through proactive activities
・Those who can work with a strong sense of ownership
・Those who have high GRIT (ability to follow through) and can pursue results
■Why it’s good career for IT communicator candidates.
・Because it is our own product, we have the opportunity to propose new features based on customer requests.
・As a Vertical SaaS, we can pursue customer success by delving deeply into our customers' business issues.
・We can provide support as a medium- to long-term project aimed at solving our customers' business issues.
・Because we deploy products to all business areas within the industry as a Vertical SaaS, we can propose a wide range of products as a Customer Success professional, and we can get involved in improving our customers' business from multiple angles (ordering systems, core systems, etc.).
・Because we deploy products to all business areas within the industry as a Vertical SaaS, we can propose a wide range of solutions to our customers' deeper issues as a Customer Success professional, regardless of business area, which is a unique feature of Vertical SaaS.
・You can also pursue a career where you will eventually be responsible for account management for major customers as a Customer Success specialist.
Quyền lợi được hưởng
■Salary :
30 Mil Gross
■Working time: Mon - Fri: 9h00-18h00, Hybrid 1 tuần lên office 1 ngày thứ 6
■Other Benefits:
● Competitive salary package, including full insurance coverage. Annual performance review: twice/ year
● 13th-month salary Bonus
● Remote/ Hybrid working
● 18 days of leave: 12 days of annual leave, 6 days of New Year Leave
● Premium Healthcare Insurance Package starting from day one
Công ty MM Mega Market Việt Nam (trước đây là METRO Cash & Carry Việt Nam) khai trương Trung tâm đầu tiên năm 2002 tại Thành phố Hồ Chí Minh. MMVN tự hào là doanh nghiệp phân phối hiện đại duy nhất tại Việt Nam đạt được chứng nhận và vận hành hệ thống quản lý an toàn thực phẩm phù hợp với yêu cầu của ISO 22000: 2018.
Là Đối tác Hàng đầu, MMVN cung cấp Giải pháp Phù hợp cho các nhóm Khách hàng Chuyên nghiệp, đáp ứng các yêu cầu Chất lượng ngày càng cao với Đa dạng chủng loại hàng hóa đi cùng Chính sách Giá cả cạnh tranh.
Hiện nay, MM Mega Market đang là Đối tác Cung cấp Hàng hóa đến hàng trăm ngàn Khách hàng Chuyên nghiệp, là các Khách sạn Cao cấp, Nhà hàng, Suất Ăn Công Nghiệp, Căn tin nhà máy, Văn phòng… trên khắp cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cho bản thân ngay khi gia nhập Công ty và cho người thân sau 3 năm gắn bó với Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Hiến máu nhân đạo
- Du lịch
- Teambuilding
- Party cuối năm, kỷ niệm sinh nhật công ty,...
Lịch sử thành lập
- Năm 2002, Mega Market chính thức có mặt tại Việt Nam
- Năm 2016, Tập đoàn Charoen Thái Lan (TCC) - công ty mẹ của Mega Market chính thức nhận chuyển nhượng chuỗi đại siêu thị từ Metro với 655 triệu Euro. Thay đổi nhận diện thương hiệu
- Năm 2017, TCC tiến hành đổi tên thương hiệu, từ Công ty TNHH Metro Cash & Carry Việt Nam thành Công ty TNHH MM Mega Market Việt Nam (MM Mega Market Việt Nam)
- Tháng 8/ 2019, Mega Market chính thức ký Biên bản ghi nhớ hợp tác với Bộ Công Thương trong việc hỗ trợ xuất khẩu hàng hóa Việt Nam ra thị trường nước ngoài.
- Năm 2021, Giới thiệu thẻ Mcard mới
Mission
Sứ mệnh của Công Ty MM Mega Market là đảm bảo sự hài lòng của khách hàng nhờ cung cấp sản phẩm chất lượng, giá cả cạnh tranh, dịch vụ hoàn hảo thông qua mô hình bán hàng đa kênh. Đồng thời chủ động đóng góp vào sự phát triển của cộng đồng thông qua đội ngũ nhân viên đầy nhiệt huyết.
Review MM Mega Market (việt nam)
Mức lương rất khác nhau.
Vui . Hòa đồng . Nhiệt tình.
Môi trường làm việc tốt, khối lượng công việc nhiều, cường độ làm việc liên tục.