Mô tả công việc
- Set-up and coordinate meeting schedules.
- Takes down minutes of the meetings (sales meetings, daily briefing) and other meetings as maybe required by the Head of Sales.
- Responsible in answering telephone calls and taking reservation inquiries either from travel agents, corporate accounts or social events.
- Performs general clerical duties to include but not limited to photocopying, faxing, emailing and filing.
- Routing of the banquet event order, action memo and or amendment forms to all concerned departments and other sales memo.
- Responsible in contacting the supplies of the banquet functions and placing order for the amenities indicated in the packages.
- In case the sales manager/account managers/sales executives are out on sales calls, the sales secretary/coordinator is advised to prepare a proposal for urgent inquiries only.
- Handles all incoming calls and guest’s inquiries in the absence of the sales team and channels to the concerned department if the inquiry requires immediate action.
- Carries out office mailing and filing in a timely fashion.
- Prepares Purchase Requests/requisitions for stationeries and office supplies.
- Prepares Sales Kits.
- Maintains an organized, systematic and updated filing system (hard copies and hard disk back up), in order to ensure easy accessibility to required data and avail loss of data from the hardware.
- Assists in the ocular inspection of walk-in guests or scheduled clients ocular visit
- Coordinates employees travel (air/land/lodging, etc) to and from marketing related conventions/exhibitions and sales blitzes.
- Coordinates with Marcom to facilitate marketing functions (brochures, trade shows)
- Reminds DOSM and Sales Teams members of important appointments, sales trainings, meetings
- Maintains adequate stock of office supplies and initiates requisition
- Dispatches letters, documents and parcels to be sent by mail or courier.
- Maintains and replenishes brochures, fact sheets, F&B Flyer
- Ensure that the S&M month end report is accomplished and submitted on time
- Makes a thorough check on the premises and operating equipment to determine cleanliness and orderlines
- Performs common and related duties and special projects as may be assigned.
Yêu cầu công việc
Experience
· Minimum of one year in similar capacity
· Familiar with sales and marketing activities as well as hotel operations in general
Skills and Knowledge
· Strong user knowledge of Microsoft Outlook, Microsoft Office
- Proficient in English language both written and verbal
- Computer skills
· Good teamworking skills and able to work effectively and contribute in a team
· Good presentation and influencing skills
· Good interpersonal skills with ability to communicate with guests and fellow employees from all levels
· Flexible and able to embrace and respond to change effectively
· Self-motivated and energetic
· Ability to work independently and has good initiative under dynamic environment
Education or Qualification:
- Completion of a degree in Hotel/ Business, Marketing, Economics and Management Course or equivalent
Quyền lợi được hưởng
Dicussing during the interview
Nabati Việt Nam là công ty 100% vốn đầu tư từ Indonesia, chuyên phân phối sản phẩm bánh được nhập khẩu trực tiếp từ Indonesia với 4 thương hiệu: Richeese, Richoco, Vanila, Nextar. Bánh xốp phô mai Richeese Nabati với lớp phô mai bên trong bánh xốp. Bánh bắp phô mai Richeese Ahh với sự kết hợp của bắp và phô mai phủ bên ngoài và trong nhân bánh. Bánh phô mai Richeese Roll’s với lớp nhân phô mai bên trong bánh xốp.
Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động. Các thành phần dinh dưỡng có lợi cho cơ thể trong sản phẩm này gồm: protein, canxi, vitamin A, vitamin B1, B2, B6, B12…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Nghệ thuật
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Năm 1985: Công ty được thành lập
- Năm 2008/2009 Giải thưởng Superbrands tại Indonesia vào.
- Năm 2009 Giải thưởng nhà tiên phong.
- Năm 2010 Giải thưởng thương hiệu được truyền miệng hàng đầu.
Mission
Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động.
Review NABATI Việt Nam
Không tập trung làm việc, quy trình tào lao
Công ty giải quyết hồ sơ nghỉ việc rất chậm
Phỏng vấn HR cũng chả thèm báo cho ứng viên pass/ fail, chả có 1 tí gì là chuyên nghiệp