Responsibilities
- Serve as the primary point of contact for high-value and complex customer inquiries, ensuring timely and effective resolution of issues related to logistics and supply chain.
- Develop and maintain strong relationships with key stakeholders, understanding their business needs and providing tailored solutions to enhance customer satisfaction.
- Collaborate with internal teams, including operations, sales, and product, to align on customer needs and drive process improvements.
- Analyze customer data to identify trends, proactively address potential issues, and propose strategies to minimize customer disruptions.
- Conduct regular performance reviews with customers, providing feedback to internal teams, and implementing action plans to drive continuous improvement.
- Drive initiatives for service enhancement with Operations, Transportation, Commercial, and Tech
- Responsible for customer experience reporting and presentations to management
- In charge of projects related to 3PV customer experience.
- Carry out UAT for new system features
Qualifications
- Bachelor's degree in Business, Logistics, or a related field.
- Minimum of 3 years of experience in customer service, preferably in a logistics or supply chain environment. ·
- Adaptable and resilient, capable of managing a high volume of inquiries while maintaining a customer-centric approach.
- Strong Project Management skills.
- Good Verbal and Written communication skills in Local Language and English
- Able to handle multiple duties in a fast-paced environment.
- Flexible working schedule includes nights and weekends (in case of job needs).
- Strong computer skill (working knowledge of Microsoft Excel, Word, PowerPoint) is a must.
- Strong analytical skill
- Knowing SQL is a plus.
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái