Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1 - Job Description:
Improve Salary & Benefit system
• Update/monitor/implement changes in policies and regulations under Vietnam labor code
• Establish payroll scales and payroll for employees in the company
• Develop and continuously improve the salary, welfare, and bonus policies for employees
• Monitor/implement of benefits, timesheet, and payroll regimes, termination of employees
• Make monthly/periodically internal payroll report/costing report, PIT report and other statutory reports for relevant authorities
• Support HR manager to develop and implement C&B Policies, Reward & Recognition Programs, Loyalty Schemes, Health Care
• Assist HR Manager in annual salary review, performance evaluation, promotion programs, etc.
Employee Relation
• Make yearly dialogue schedule and corporate with TU to organize dialogue meeting
• Receive employee feedback and make improvement plan
• Perform other tasks assigned by the Management
2 - Benefit:
• Working time: 08:00 ~ 16:45 (Days-off: 02 saturdays and all sundays per month)
• Competitive salary, depending on candidate's competency and experience
• Transportation & housing allowance, attendance bonus
• Business bonus, Tet bonus, holiday bonus (30/04, 02/09), New Year bonus
• 24/07 accident insurance, other compulsory insurances abided by the Law
• Clear promotion path, annual competency valuation/salary adjustment
• Clean and professional working environment
• Company bus from inner Hanoi and surrounding areas
Yêu Cầu Công Việc
• Graduated from university (compulsory), major: in Law/ Human resources, …
• Good command of English
• Years of experience: 2 ~ 3 years in C&B Senior position
• Good at MS Office, …
• Soft skills: Communication, problem solving, …
• Priority: Candidates who worked in factory/ Worked in related field
• Understand labor law, social insurance law and related legal documents.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 27 - 32
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái