Mô tả công việc
This position reports to the Sales Manager and will work closely with other team members in Sales and Marketing Department.
Quyền lợi được hưởng
•Full contribution of SI, HI, UI on basic salary
•Active, balance & professional working environment
•Fun & playfull internal activities
•Service charge
•12 AL days
•Meal allowance
Yêu cầu công việc
Conducting 8 sales calls on daily basis to maintain a strong relationship to clients
Proactively prospecting new accounts and following the sales process through to convert into ‘producing’ accounts
Planning and conducting familiarization tours and site inspections in line with business needs
Negotiating the terms of an agreement and close sales after management approval
Interfacing with operations on a timely basis
Ensuring that all accounts are properly updated in Property Management System (PMS) and that the system is utilized to its full capacity
Maintaining up to date activity and production information for each account
Analyzing sales mix and likely impact on hotel goals
Checking customer satisfaction and resolving issues to ensure repeat business
Gathering market, customer information and providing feedback on hotel trends
Representing the organization at trade exhibitions and events
Providing hotel proposals and quotations
Understanding, continuing update and compliance of the relevant policies, procedures and service delivery standards of this position
Understanding, continuing update and compliance of human resources policies, procedures and code of discipline; while promoting management, team and cross department support, professionalism and good relations
Performing other related duties and functions assigned by the Director of Sales and Sales Manager
Yêu cầu hồ sơ
Bachelor’s degree in major of communications, business administration, marketing, hospitality management or equivalent
Good written and verbal communication skills in both Vietnamese and English, other languages a plus
Conflict management, impact and influencing; listening, understanding and responding; teamwork and cooperation
Ability to think critically, offer solutions, anticipate problems and provide solutions; provide high level of attention to detail
Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications, Hotel operations systems and POS
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái