Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Looking-forward Planning & Analysis:
+ Participate in company strategic planning of the company
+ Coordinate with related functions to build and update company budget / latest forecasts
+ Frequently update actual vs. plan, understand root causes of variances, highlight and recommend corrective actions
+ Responsible for financial modeling, incorporate major assumptions, run various scenarios to assist business strategic and/operational decision making
- Acting as IFRS Change Lead, working closely with Finance Transformation team/ Controlling team to implement IFRS for Con Cung
- Assist CFO to prepare for BOD meetings, provide answers & required information to address BOD’s queries
- Carry out ad hoc investment analysis
- Control budget spending (either CapexOpex)
- Working capital analysis and optimization
- Join Finance leadership team, drive step changes in automation, capabilities building (both partnering and controlling).
- Any other Assignmentst asks given by CFO
About Concung.com
- Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
- Working place: 14th Floor, Phu My Hung Tower, Tan Phu Ward, Dist. 7, HCMC
Yêu Cầu Công Việc
1. Experience & other requirements
- Degree qualified in Finance and Accounting area
- Big 4 audit background preferable
- Working experience in Retail is preferable
- ACCA, CPA license is preferable
2. Competencies
- Strong analytical skills and attention to details
- Ability to structure and build consistent data, provide insightful analysis for better business decisions
- English proficiency in both writing and speaking
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Participate in the Employee Stock Option Program
- Fast growth career with the biggest mom & baby retailer in Vietnam
- Work in a dynamic, open, creative environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 36
- Thời gian làm việc: Working time: 08h30 - 17h30 (Monday - Friday)
- Lương: Cạnh tranh
Công ty tài chính TNHH MTV Bưu điện là một tổ chức tín dụng phi ngân hàng, được thành lập và tổ chức dưới hình thức công ty TNHH Một Thành Viên với 100% vốn của NGÂN HÀNG THƯƠNG MẠI CỔ PHẦN ĐÔNG NAM Á (SeABank). Công ty Tài chính Bưu điện được tổ chức và hoạt động theo luật của các tổ chức tín dụng, luật doanh nghiệp và các luật khác có liên quan.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng Bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm thất nghiệp
- Gói bảo hiểm sức khỏe cho CBNV: PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1998, PTF ra đời, trực thuộc Tập đoàn Bưu chính Viễn thông Việt Nam VNPT. PTF là một trong các Công ty Tài chính đầu tiên tại Việt Nam.
- Năm 2011, Nhận quyết định Công nhận danh hiệu Tập thể lao động hoàn thành nhiệm vụ công tác.
- Năm 2016, Nhận Cờ thi đua cho Tập thể về thành tích Hoàn thành xuất sắc nhiệm vụ
- Năm 2018, Tái cấu trúc doanh nghiệp với 100% vốn điều lệ thuộc về SeABank
- Năm 2021, Triển khai sản phẩm cho vay tiền mặt. Đến tháng 11/2021 PTF đã có mặt tại 17 tỉnh thành với 18 chi nhánh trên cả nước.
Mission:
Lấy khách hàng làm trung tâm, PTF cung cấp những sản phẩm dịch vụ chuyên biệt, phù hợp nhu cầu và mong muốn của nhiều phân khúc khách hàng với trải nghiệm dịch vụ tốt nhất để nâng cao năng lực tài chính và chất lượng sống của cộng đồng.