Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Purpose of the position
The Business Support Specialist will work on multiple project teams simultaneously, co-op with Project Specialist for a small shipment of project or a portion of a large project. Main responsibilities focus on project management details, customer service, systems input and follow up actions that maximize project outcomes.
Main Duties & Responsibilities
• Receiving information about awarded shipment from Project team & handle it (information including cost, sell, payment term, INCO term etc.
• Working with airlines / carriers as tracing cargo, received AN/DO or place booking under nominated contract rate
• Working with customers closely for shipment arrangement & required documents
• Coordinate with vendors to arrange shipment and prepare requirement document to Carrier/Airline and Customs office.
• Systems input for cost/sell, cargo details etc
• Issuing B/L (House, Master), AMS, FMC, ISF, Manifest filing, etc
• Arranging payment with subcontractors, support to push customers / oversea for payment collection
• Filing documents as ISO requirement
• Acting as indoor sales for some special clients
• Coordinate with other departments to handle project cargoes.
• Working with Project Sales team to find solution & solving problem.
• Report weekly / monthly to Project Manager / Project Director
• Follow another assigned tasks from Project Director
“To ensure all Vietnam laws and companies/department/ policies/regulations are followed”
Yêu Cầu Công Việc
• University Degree/Equivalent & English proficiency
• Technical knowledge: Business experience preferably in the areas of Projects, Windmill, turbine, heavy-lift and out-of-gauge / Oil & Gas /
• Customer services: Sea & Air freight forwarding.
• Site operations & HSE: Used to working with warehouse or in port/sites.
• Problem solving: Practical mindset and solution orientated.
• Maintain good standards and follow agreed procedures.
• Organized.
• Communication: Good communication skills in local and English languages, both oral and written.
• Systems: MS Office computer literate
• CW1 (optional)
• Communication
• Problem Solving
• Customer Service
• Technical
Receive CV in English only
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Bệnh viện Răng Hàm Mặt Thẩm Mỹ Paris là đơn vị uy tín với hệ thống chuyên khoa về thẩm mỹ nha khoa, chỉnh hình hàm mặt, spa cao cấp và điều trị da chuyên biệt.
Tiền thân của Bệnh viện Răng Hàm Mặt Thẩm Mỹ Paris là hệ thống Nha khoa Paris với gần 20 chi nhánh trải dài từ Bắc tới Nam. Hướng đến tầm nhìn trở thành bệnh viện số 1 về nha khoa và chỉnh hàm hô móm. Chúng tôi luôn không ngừng nỗ lực, cải thiện và nâng cấp cả về cơ sở vật chất, công nghệ máy móc hiện đại lẫn tay nghề bác sĩ. Thường xuyên tổ chức những chương trình đào tạo, trao đổi nhằm trau dồi kiến thức chuyên môn cho đội ngũ bác sĩ, y tá và toàn thể cán bộ nhân viên trong bệnh viện