Các phòng ban đang tuyển dụng tại CBRE Việt Nam

Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Hành chính
Du lịch, khách sạn
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Nghiên cứu và Khoa học
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm CBRE Việt Nam

Cập nhật 09/02/2025 15:35
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH CBRE Việt Nam
Marketing Manager
CBRE Việt Nam 4.0★
20 đánh giá 219 việc làm 37 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Brand Management:

  • Develop and maintain the institution’s brand identity and messaging strategy.
  • Ensure consistency in branding across all communication channels.

Enrollment Marketing:

  • Create and execute marketing campaigns to attract prospective students.
  • Collaborate with the enrollment team to meet enrollment targets.

Digital Marketing:

  • Oversee the institution’s online presence, including the website and social media platforms.
  • Utilize digital marketing strategies to reach and engage with target audiences.

Content Creation:

  • Generate compelling content, including articles, blog posts, videos, and infographics, to promote the institution’s programs and initiatives.

Public Relations:

  • Cultivate relationships with media outlets and journalists.
  • Prepare and distribute press releases and manage, media inquiries.

Advertising and Promotion:

  • Plan and manage advertising campaigns, including online and offline channels.
  • Optimizing advertising spending to maximize ROI.

Market Research:

  • Conduct market research and competitor analysis to identify trends and opportunities.
  • Use data-driven insights to refine marketing strategies.

Internal Communication:

  • Facilitate effective communication within the organization, ensuring that staff and faculty are informed about the institution and developments and initiatives.
  • Manage internal communication channels and platforms.

Crisis Communication:

  • Develop and implement crisis communication plans and protocols.
  • Handle communication during crises or sensitive situations.

Budget Management:

  • Manage the marketing and communication budget, tracking expenses and ensuring cost effectiveness.

Team Leadership:

  • Recruit, train, and lead a team of marketing and communication professionals.
  • Set clear performance goals and provide ongoing guidance and feedback.

Stakeholder Engagement:

  • Collaborate with academic departments, enrollment teams, alumni, and other stakeholders to align marketing efforts with organizational goals.

Alumni Engagement:

  • Develop strategies to engage alumni and leverage their support for institutional growth and development.

Compliance and Ethics:

  • Ensure all marketing and communication activities adhere to ethical standards and comply with relevant laws and regulations.

Evaluation and Reporting:

  • Monitor the effectiveness of marketing campaigns and communication efforts.
  • Prepare regular reports for senior management and the board of directors.

Industry Trends and Best Practices:

  • Stay updated on trends and best practices in marketing and communication within the education sector.
  • Implement innovative approaches to reach target audiences effectively.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from College majoring in journalism, communication, foreign affairs, marketing, or related majors.
  • At least 3 years of experience in similar or related positions.
  • Good communication and relationship building, independent and proactive work, good writing skills and creativity.
  • Solid knowledge of social media.
  • Good teamwork skills.
  • Fluent in English

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
50 Trương Định

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH CBRE Việt Nam
CBRE Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 13, Toà nhà AB Tower, 76A, Lê Lai, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1, TPHCM, Việt Nam

Công Ty TNHH CBRE Việt Nam được nhận định là “đại gia dịch vụ bất động sản” có tiếng trên thị trường. CBRE không chỉ được nhiều chủ đầu tư tin tưởng “chọn mặt gửi vàng”, làm quản lý vận hành các dự án của mình mà đơn vị này còn chuyên cung cấp các báo cáo uy tín và khảo sát chuyên nghiệp về thị trường bất động sản.

CBRE Việt Nam là thành viên của Tập đoàn CBRE – thuộc danh sách 500 công ty hàng đầu thế giới do Fortune và S&P bình chọn, có trụ sở chính tại Los Angeles là công ty kinh doanh dịch vụ bất động sản lớn nhất thế giới (tính theo doanh thu năm 2019).

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.
  • Các hoạt động ngoại khóa
  • Du lich
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Thể thao
  • Nghệ thuật
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2016: CBRE Việt Nam giành được giải thưởng Asia Pacific Property 2016
  • 2014: Đạt giải Nhất về tư vấn bất động sản tại South East Asia Awards
  • 2008: Đạt giải thưởng Rồng Vàng từ Thời báo Kinh tế Việt Nam
  • 2003: Công ty CBRE Việt Nam chính thức được thành lập

Mission

Sứ mệnh của chúng tôi là hiện thực hóa tiềm năng của khách hàng, chuyên gia và đối tác bằng cách xây dựng các giải pháp bất động sản tương lai.


Review CBRE Việt Nam

4.0
20 review

04/04/2024
Trợ lý phát triển kinh doanh tại Hồ Chí Minh

Cơ hội phát triển bản thân cao

20/10/2023
Chuyên viên đầu tư tại Hồ Chí Minh

Chuyên viên tư vấn

25/10/2023
Nhân viên hành chính tại Hà Nội

Không đề xuất

Những nghề phổ biến tại CBRE Việt Nam

Bạn làm việc tại CBRE Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CBRE Việt Nam

CBRE Việt Nam

Click để đánh giá