Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Managing the Partnership Development and Communications;
- Be responsible for fundraising activities from individuals and businesses for SOS Children's Villages Vietnam based on the given targets;
- Assist the National Director and the Asia Fund Development Director in formulating the program and implementation of fundraising activities in Vietnam, and monitoring and reporting on the activity;
- Contribute to the development, implementation and reporting of fundraising strategy and annual plan;
- Seeking for new sponsors and taking care of current donors according to the set targets;
- Be responsible for communication and external relations to develop communication and public relations with external partners;
- Support the National Director to develop aid from the government;
- Write fundraising proposals, coordinate donor visits, organize fundraising events and develop communication tools;
- Choosing service providers such as design, printing, mail services, email management, telemarketing, customer data providers, mass media providers new, direct fundraising, market research...;
- Perform other tasks as assigned by the National Director.
Yêu Cầu Công Việc
- Knowledge: Graduated from university or above, major in Business Administration /Marketing/Communication. Having a Master's Degree in Business Administration is an advantage.
- Experience: At least 5 years of experience in fund development, business development in businesses or non-profit organizations. Experience in compiling communication materials and writing fundraising proposals. Preference will be given to candidates with experience in business development, management. Experience in using Direct Mail, Tele-marketing, Internet marketing... is an advantage.
- Skill:
+ Communication skills
+ Good English speaking and writing skills
+ Understanding of fund development and marketing strategy
+ Problem solving skills
+ Conflict management skills
+ Leadership and teamwork skills
+ Have management skills and use technology to manage the database of donors;
+ Creativity and ability to adapt to new trends;
+ Willing to go on business when required.
Benefits enjoyed:
- Wage agreement;
- Working time is from Monday to Friday, off Saturday and Sunday;
- Social insurance + health insurance + unemployment insurance according to current regulations of the Organization;
- Other regimes as prescribed by the Organization;
- Candidates are trained in orientation and have the opportunity to participate in training at domestic and abroad in other necessary skills for the job;
Profile requirements:
- 01 cover letter (no more than 1 A4 page) stating your suitability for the position.
- 01 updated CV, maximum length of 4 A4 pages.
- Scan of undergraduate and master's degrees (if any)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 35 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Khi mở cửa hàng đầu tiên vào năm 1973, công ty đã quyết định lựa chọn “FamilyMart” để đặt tên cho cửa hàng với một mong muốn chân thành rằng khách hàng của công ty, hệ thống cửa hàng nhượng quyền thương mại và trụ sở chính của CÔNG TY TNHH CỬA HÀNG TIỆN LỢI GIA ĐÌNH VIỆT NAM sẽ phát triển với nhau như một gia đình. Trong giai đoạn tiếp theo, chúng tôi không ngừng nỗ lực để trở thành nhà cung cấp hạ tầng sống tốt đẹp hơp và làm việc chăm chỉ để đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng theo sự thay đổi cấu trúc xã hội. Đồng thời, chúng tôi quyết tâm điều chỉnh mô hình kinh doanh nhằm đẩy mạnh đặc tính thuận lợi của những cửa hàng lân cận.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH với mức 100% lương trên HĐLĐ.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty
Lịch sử thành lập
- 07/2013: Khai trương cửa hàng đầu tiên tại Saigon Sky Garden (20 Lê Thánh Tôn, TP HCM) sau khi đã tái cơ cấu.
- 02/2014: Cửa hàng đầu tiên tại Bình Dương được khai trương tại Ký túc xá, khu B, Đại học Quốc gia Việt Nam.
- 06/2016: Đi vào hoạt động cửa hàng FamilyMart đầu tiên tại Vũng Tàu, thời điểm này số lượng các cửa hàng của FamilyMart đạt mốc 100 cửa hàng.
- 01.2019: FamilyMart Việt Nam vinh dự được nhận giải thưởng “Dịch vụ được yêu thích nhất (Most Favorite Service)” do độc giả của cẩm nang Kilala – Cẩm nang về văn hóa, du lịch Nhật Bản dành cho người Việt – bình chọn.
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là mang cửa hàng FamilyMart đến gần hơn với mọi người và luôn tạo cho khách hàng cảm giác thoải mái, thân thiện như chính thành viên của gia đình mình.
Tầm nhìn của chúng tôi hứa hẹn sẽ đem lại một cuộc sống chất lượng tốt đẹp hơn nhằm đền đáp sự tin tưởng của tất cả mọi người ở mọi lứa tuổi, mọi khu vực, mọi quốc gia nơi FamilyMart có mặt. Ngoài ra, chúng tôi cũng không ngừng phấn đấu để trở thành một bộ phận không thể thiếu đối với xã hội.Review Family Mart
Làm việc và vui cười nói chuyện với đồng nghiệp
Một môi trường làm việc rất tốt
Nơi làm việc tương đối ổn định và vui vẻ