Dialectica is a B2B information services firm that serves the world's top business professionals, by enabling them to gather real-time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge-sharing platform in the world.
Job Responsibilities
The Business Development Manager is crucial for managing Dialectica's largest client relationships, focusing on user base expansion and client satisfaction. Reporting to the Global Head of Business Development, this role collaborates with the Vice Presidents of the Client Service Team in Ho Chi Minh.
You will work with Client Service Managers on initiatives such as performance reviews, onboarding, reporting, and negotiations while strengthening relationships with key stakeholders, including senior executives and procurement administrators.
Your key responsibilities include:
Sourcing Opportunities
- Become a Business Development expert by crafting compelling emails and LinkedIn messages
- Perfect your cold-calling pitch to attract investors
- Research accounts and investors' backgrounds, collaborate with solution teams to create engaging content towards your prospect users
- Schedule meetings with prospects to understand their needs and provide tailored solutions
- Collaborate with Account Executives for smooth transitions and new user acquisition strategies
- Master our CRM for effective activity logging and data tracking
- Capitalize on your excellent work to ensure recurring demand
- Win & impress new users until you build a name for Dialectica within your target accounts
- 3-7 years of relevant professional experience
- High proficiency in English and in Japanese are essential!
- Demonstrated track record of career progression in account management, customer success, service delivery, project management, or a similar field
- A strategic thinking mindset to analyze problems, identify root causes, and design practical solutions
- Strong collaboration skills to work effectively across various teams and with multiple stakeholders
- Be part of a creative, entrepreneurial and fast-paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement
- Learning and Development programs including but not limited to our onboarding bootcamp, Mini-MBA program, and step up programs
- Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
- Private medical insurance and competitive savings plan
- Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
- The opportunity to work and live in Athens, Montreal or Vancouver through our exchange program
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City
HumVentures là câu chuyện của những người Việt đam mê tìm kiếm vẻ đẹp tinh tế của tinh thần phục vụ. Chúng tôi khao khát chăm chút nên mỹ cảm cho đời sống ngày thường. Đó là sự ăn, sự uống, chăm sóc thân – tâm, vun vén không gian sống – làm việc – nghỉ ngơi, nơi kết nối các giá trị sống. Vẻ đẹp của tận hưởng đó, với HumVentures, cần được đặt hài hoà trong mối quan hệ với tự nhiên.
Chúng tôi làm việc với niềm tự hào sâu sắc về các giá trị văn hoá, tự nhiên bản địa của người Việt. HumVentures cũng muốn trở thành một không gian hàm dưỡng tình yêu và lòng tự hào với văn hoá Việt – kho báu tinh thần vô tận trong một thế giới mới thách thức mọi sự thích nghi và sáng tạo của con người.
Chúng tôi tối đa hoá nguyên liệu thực phẩm sạch – lành với việc theo đuổi nguồn sản vật hữu cơ, hướng hữu cơ hoặc nguyên liêu đạt chứng nhận tiêu chuẩn… đến từ các nhà cung ứng uy tín, hàng chục nông trại, mạng lưới nông dân canh tác sạch tại nhiều địa phương (Đồng Nai, Tiền Giang, Long An, Đà Lạt, Đắk Lắk, Đắk Nông, Hà Giang, Sapa…).
Hướng đến tinh thần tôn vinh nông sản bản địa, HumVentures không chỉ cam kết bao tiêu đầu ra dài hạn cho các nông trại canh tác sạch mà còn cùng tham gia vào quá trình quy hoạch sản xuất, đầu tư các khoản tài trợ cho các hộ nông dân có nguyện vọng từ bỏ lối canh tác lạm dụng hóa chất để theo đuổi con đường trồng trọt tự nhiên.
Văn hoá đặc trưng của Người Nhà Hum trước hết là sự hài hoà trong các mối quan hệ đồng nghiệp cùng sự gắn kết tương trợ ở mọi bộ phận vì các mục tiêu chung.
Trong ngành dịch vụ đầy áp lực và thử thách, chúng tôi hiểu trước hết mình cần trao nhau một môi trường làm việc bình an. Bởi những người làm dịch vụ hạnh phúc mới có thể trao đi hạnh phúc đến khách hàng của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2014: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng