Job Summary
We are looking for a highly qualified and experienced MT Planning Senior Supervisor. This position will: a) Ensure deadlines are met for tasks such as checking orders, submitting schemes, notifying SCT b) Implement and monitor supermarket business activities (activation, promotion) c) Check the implementation of targets according to the total MT plan and by account, by category d) Manage inventory status, production plan, update new product listing status e) Go to the market to check OOS, committed listed prices, promotional activities of Masan and competitors
Job Responsibilities
- Monitor daily sales and inventory update reports
- Weekly meet with the Production Department, work with SO and be responsible for the goods supplied, dispatched to MT and update important information quickly to Accounts
- Weekly monitor and review the progress of new listings at Accounts (HSCB, sample goods, price list, masterdata), support working with Departments to respond to HSCB listings if any
- Draft and sign monthly CTKM schemes, opening, sampling, adhoc, register SCT/BCT of MT's programs according to the responsible product line according to the required deadline
- Manage the List of Products in the responsible product line currently trading at the supermarket (CBCL files, price list, master data), provide to SUP/KAM when needed. Proactively work with the Marketing Department on new CBCL files before the expiration date of 3 months
- Ensure 100% of the planning department's reports are updated periodically weekly (listing progress, sell out goods), monthly (onpost promotion, activation of supermarkets), competitor reports (price, promotion, market share, % contract, % investment) as required
- Go to the market, update OOS, committed listing price, company's promotional activities at supermarkets and competitors
- Meet and work with MKT, TRD on new product launch plans at (propose investment budget, implement product launch plan, supervise the implementation of product launch activities at supermarkets)
- MS Office
- Business English
- Analysis & Forecasting
- Budget Management
- Inspiring and Motivating Others
- Market, Consumer & Category Understanding
- Negotiation & Persuasion
- Tech-savvy
- Sales & product/solution consulting
- Consumer Centricity
- Innovation
- Ownership
- Passion for winning
- Purposeful Leadership
- Business Acumen
- Learning Agility
- Dealing With Ambiguity
- Vision & Strategy
- Talent Catalyst
- Leading The Change
- Integrity & Trust
- Stakeholder Management
- Collaboration
- Planning
- Problem Solving
- Result Driven
- Bachelors in Business Administration or Economics
CÔNG TY DELI ( dưới đây gọi tắt là DELI), được thành lập vào năm 1988, trụ sở chính được đặt tại khu Công Nghiệp DELI huyện Ninh Hải tỉnh Triết Giang, Trung Quốc. Với số lượng CNV hơn 14,000 người, là Tập Đoàn lớn nhất Trung Quốc, chuyên sản xuất về lĩnh vực đồ dùng văn phòng phẩm, thiết bị giáo dục.
Dựa theo tình hình không ngừng phát triển của công ty, hình thành lên bố cục kinh doanh toàn cầu hóa, Tháng 12 năm 2018 tập đoàn DELI xây dựng cơ sở sản xuất ở Việt Nam, thành lập Công ty TNHH DELI Việt Nam, và đến tháng 7 năm 2019 bắt đầu khởi công xây dựng nhà xưởng, đến tháng 8 năm 2020 đã chinh thức đưa vào sử dụng. Công ty đặt tại Khu công nghiệp Yên Phong mở rộng tỉnh Bắc Ninh, Việt Nam, Công ty có diện tích 110,000 M2.
Lĩnh vực sản xuất: Thiết bị giáo dục và đồ dùng văn phòng phẩm, tổng cộng hơn 40 mã sản phẩm, quy mô nhà mày 1000- 1500 người. Trong tương lai nhà máy sản xuất văn phòng phẩm Deli Việt Nam sẽ trở thành nhà máy sản xuất văn phòng phẩm lớn nhất Việt Nam.