Mô tả công việc
• Get to know the guest personally and recognize their preferences in food and beverage and how they like their things kept in the room
• Anticipates the guests needs and acts accordingly
• Oversees the service of in room food and beverage and it’s speedy clearance
• Provides guest assistance in every possible way
• Has thorough knowledge of hotel facilities including the timings, charges, cuisine served in different outlets and offer assistance to place orders
• Has good knowledge of the city to be able to offer suggestions if required
• Checks for lost and found items immediately on check out and return the same to the guest before he checks out • Has the ability to coordinate with the guest in order to meet his needs efficiently
• Coordinates with other departments to ensure guest’s satisfaction
• Maintains a guest service sheet which is a record of guest requests and handled by him or passed on to any other person / department
• Reports any health or safety hazards to the Executive Housekeeper
• Ensures that all duties are carried out in line with the Hotel Policy with high standards of personal appearance, personal hygiene correct uniforms and name badges as outlined in the staff handbook
• Complete other responsibilities as assigned
Quyền lợi được hưởng
• Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross training programs
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gift and Allowances on other special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team building activities
• Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills –
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company.
• Able to speak, read and write English
• Korean speaking is an advantage
• Proficient in the use of Front Office System
Qualifications –
• High School or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent Experience –
• 1-year experience in front office/guest services operations, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
To apply, please send your CV or Application form:
Download Application Form here: bit.ly/ICLM72_ApplicationForm
Telephone: (For Recruitment only): 024 3275 3464
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.