Mô tả công việc
COMPANY INTRODUCTION
Emerhub is a multinational market entry consulting company. We help our clients to set up and grow their businesses across the Southeast Asia Region. We provide solutions to companies from remote hiring to setting up local operations, lowering barriers to local markets, and shortening time to- market for any product or service.
Emerhub is a rapidly growing team that provides our clients with large range of unique, exceptional, and enhanced services. We have a strong moral code that includes the service of goodness without expectations of reward. We are motivated by a sense of responsibility and servant leadership
Legal Corporate Relations Executive
Tính chất công việcToàn thời gian
JOB DESCRIPTION
Emerhub Vietnam is looking for a Corporate Relations Executive- Regulatory Affairs is responsible for fully understanding a client&039;s needs and providing resources, procedures, and solutions to meet those needs. A CRE- Regulatory Affairs must ensure the company&039;s engaged services are delivered on time, on the company&039;s budget, and up to the client&039;s standards.
Follow up closely and update relevant parties and clients about the progress step by step and the result.
Reporting direct supervisor about all stages of the project on a regular basis
Present and demonstrate the company&039;s services to prospective clients
Full- fill tasks to implement internal services for the company whenever required
Ensure the 100% accuracy and comprehensiveness of the research result addressing each concern of the client
Report and update accurately to supervisors whenever required
Handling complaints from clients about the project under self- charge and amending the mistakes or damages caused which make clients unhappy
Build up a good relationship with clients through the delivery process
Fully update the company&039;s project database as required
Stay communicative, responsive, and supportive to clients&039; inquiries, questions, and concerns and proactively involve relevant parties to solve client&039;s requests
Provide professional research and support to Salesperson for closing the deal with prospective clients. Conduct a minimum of 10 research topics and 01 training sessions per month. Ensure high responsiveness throughout the working process which will not keep relevant parties waiting for more than 08 hours to give feedback or answer
Collaborate with other departments for sales and delivery activities
Prepare accurate documents and submit documents to relevant departments on the client&039;s behalf 100% on time.
REQUIREMENTS
Relevant experience in market entry, corporate secretary, business consulting or government relations
Good English communication skills
Preferably having a Degree in Law, Business/Management, Administration, Politics or equivalent
Passionate in customer service or account management
Good understanding in business regulation and permits
Fluent in English, both spoken and written is mandatory
Experience in entrepreneurship, or setting up a company will be a major advantage
Experience in serving overseas customers will be an advantage
BENEFITS
Premium Healthcare package for you after probation
12 annual leave
13th- month salary
Working device and phone sponsored
To celebrate your remarkable event: birthday, wedding…
100% salary on probation
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 18/11/2024
APPLY NOW
7 applicants
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-01 00:50:03
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.