Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
The Legal Specialist at Citics is responsible for providing legal advice and ensuring compliance with legal matters in the company’s business activities. This role requires a deep understanding of legal regulations, strong negotiation and contract drafting skills, and the ability to resolve legal disputes. The ideal candidate should have knowledge of corporate law, intellectual property, and the capability to thrive in a fast-paced tech-driven environment.
- Negotiate, draft, review, and revise contracts arising from the company’s operations (e.g., business cooperation agreements, service contracts, share purchase agreements, sales contracts, etc.).
- Prepare documents and handle administrative procedures for business registration, modifications, and other procedures related to valuation activities.
- Support investment fundraising processes, assess and advise on transaction structures and related legal issues.
- Draft, review, and revise internal company governance documents (e.g., charters, policies, shareholder agreements), internal regulations, and management documents (e.g., official letters, resolutions, meeting minutes, notices, proposals).
- Register intellectual property protection for the company’s technological applications, trademarks, and related activities.
- Research legal regulations and practices to provide legal advice to minimize risks for the company; participate in resolving disputes, complaints, and litigation arising during the company’s business operations.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree or higher in Law; currently pursuing or holding a lawyer’s practicing certificate.
- At least 3 - 5 years of experience in a similar role, preferably with experience in startups, real estate, or finance.
- Proficiency in English, especially for communication, reading, and drafting documents, is a strong advantage.
- Solid knowledge of laws related to corporate and intellectual property.
- Excellent negotiation, contract drafting, and dispute resolution skills.
- Ability to adapt quickly to a continuously evolving and dynamic work environment.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác:
• Performance-based bonuses and seniority bonuses.
• ESOP (Employee Stock Ownership Plan) policy for outstanding contributors. - Thời gian thử việc: Maximum of 2 months.
- Cơ hội huấn luyện:
Participate in internal and specialized training programs to support job-related expertise.
Collaborate with the Business/Operations Departments and Shareholders to plan and enhance work processes. - Độ tuổi: 25 - 33
- Thời gian làm việc: Monday to Friday (8:30 AM - 5:30 PM).
- Đồng nghiệp: Work Environment: Technological, Dynamic, Proactive, and Creative.
- Phúc lợi:
Other Benefits:
- Annual health check-ups and health insurance.
- Team Building and annual Company Trips. Participation in yearly internal programs/events and holiday bonuses for occasions like Tet, March 8, October 20, etc.
- Full entitlement to employee benefits as per Labor Law. - Ngày nghỉ: Monthly and annual paid leave.
- Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.