A global leader in the lubrication and automotive industry, specializing in providing high-quality lubricants and related services to a wide range of industries, including automotive and industrial sectors. The company is known for its innovative solutions, technical expertise, and commitment to customer satisfaction. With a strong presence in Vietnam, it focuses on expanding its market share by building solid relationships with both local and international clients, particularly within the Korean market.
Job Responsibilities
- Take care of existing customers and explore new customers in the assigned area.
- Promote and sell the full range of the company’s products and services, providing detailed technical advice on the function of products.
- Address customer complaints and solve arising problems.
- Expand client networks, specifically targeting Korean customers.
- Develop new market segments and expand the customer base.
- Assist in identifying and developing potential areas as defined by the Assistant Sales Manager.
- Evaluate sales potential and develop sales programs for the assigned territory.
- Prepare sales reports after visiting customers and submit them to the Assistant Sales Manager or Sales Manager.
- Monitor and achieve sales targets/quotas set by the Assistant Sales Manager.
- Follow up on payment status and ensure timely collection of payments.
- Perform other tasks as assigned by management.
- Bachelor's degree.
- Technical knowledge is an advantage.
- Experience in sales and marketing, with preference for candidates who have experience in the retail sale market and have worked at Japanese companies.
- Willingness to travel and work in a global, professional team.
- Proficiency in English and Korean.
- Honest, hard-working, with a can-do attitude.
- Competitive salary depending on abilities (negotiable).
- All benefits in accordance with Labor Law and company regulations.
- Social insurance, health insurance, and unemployment insurance provided.
- 24/7 accident insurance package.
#cityhn
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.