Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Role:
With Business growth, Commercial channel is developed with more complexity and agile to serve Omi Channel Distribution to support Commercial Innovation, such as O2O, Livestreaming, Abbottstore.com, Tele-sale (CRM) and D2C (CRM). This role is required to ensure the delivery excellence plan effectiveness and efficiency to enable above channels’ delivery.
This role is requested to proactive leading in 3 main job scopes as below.
(1) Deploying the plan of Excellence Delivery among Commercial Channels: corporate with functions and leverage the advance of 3A distribution network to optimize resource, achieve delivery effectiveness, ensure excellence execution and saving cost.
(2) Support to build and apply the best solution to enhance the quality of delivery strategy: Explore and set-up solutions (technical, new process, etc.).
(3) Manage performance of Delivery Solutions (Internal and External), Store network for ensuring the quality of delivery
Accountabilities:
1. Deploying the plan off Excellence Delivery among Commercial Channels
- Ensure fast delivery, effectiveness and follow the plan on track to serve business with reasonable cost by optimizing the 3A distribution system, expanding the store networking join in the O2O Model, exploring the external service, etc. evaluate capability and recruit stores attending Online to Offline fulfillment network, etc.
- Corporate with main stakeholders, include higher levels to understand the plan and implement with high effectiveness of delivery performance.
- Manage well external stakeholder to ensure the high quality of delivery service through the process of onboarding stocking stores in the new model, collaborate with stores as business partners, influencing their support for Abbott’s priorities/plans.
- Minimize risks and have solution to proactive manage any impact to business related to Delivery Excellence Model.
2. Support to build and apply the best solution to enhance the quality of delivery strategy
- Execute the new initiate of technical solution to optimize the resource and support delivery excellence.
- Continuing improvement for productivity, data management and process related to Delivery for all channels of ANI Vietnam
3. Manage performance of Delivery Solutions, Store network for ensuring the quality of delivery
- Monitor and manage the performance of delivery operations solutions (external and internal solutions) to ensure its high qualify match with sales performance
- Continue to enhance the capability and process for delivery operations solutions for ensuring professional quality service.
4. Other assignment to support the Delivery Excellence
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
- Experience: 3-5 years in Omni Channel and Digital Platform/Delivery Excellence/Distribution Center.
- Education: Bachelor's degree in Business Administration/Supply Chain Management.
- Skills:
- Results-Focused
- Business Acumen
- Growth Mindset
- Compelling Communication and Stakeholder Management
- High-Performance Culture
- Good communication skills in English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.