Company Description
YODEE Vietnam, established in 2018, focuses on mid to high-end, unique, good quality, and affordable mom & baby brands. The team consists of local members who are familiar with the culture, aiming to become the leading marketing and distribution team in the Mom & Baby industry in Vietnam.
Role Description
• Monitor analytics data for running ads on social networks to determine effectiveness, optimize, and change strategies when needed.
• Deploy and manage brand identity in product/service designs and images.
• Report marketing performance results periodically and for each specific campaign.
• Update trends, propose new creative ideas for MKT campaigns.
• Develop ideas, media stories, and product messages according to the company's marketing strategy.
• Implement and supervise the team to write PR articles for the company's brand, products, and services.
• Implement, monitor and manage content (articles, images, videos) on the company's social networking sites (Facebook, Instagram, Zalo, Tiktok...)
• Implement Facebook Ads advertising content,...
• Develop ideas for building Fanpage, Instagram to attract interaction, develop content to create brand coverage on social networks.
• Plan brand branding through online/offline event activities.
• Build and effectively operate social channels (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...)
• Coordinate with other departments in promoting, operating and developing all of the company's products.
• Make weekly and monthly reports to superiors.
• Other arising tasks or assigned by superiors.
Qualifications
• University graduate majoring in communications, marketing or related fields
• At least 2 years of experience in Marketing Supervisor position or equivalent.
• Have professional knowledge of Communications and Marketing.
• Understand how major social media platforms operate today (Youtube, Facebook, Tiktok, Instagram, Live video channel...).
• Have knowledge about SEO.
• Have good creative thinking and grasp user trends.
• Agile, dynamic, flexible, willing to learn and good teamwork ability.
• Have written and verbal communication skills (both English and Vietnamese).
• Ability to present and speak in front of crowds.
• Sensitive to new media trends.
• English: fluent in 4 skills of listening - speaking - reading - writing.
• Chinese: being able to communicate is an advantage.
Tập thể đội ngũ vận hành Giá Kho là những bạn trẻ 9X được đào tạo chuyên nghiệp về các kỹ thuật,am hiểu tận tình về sản phẩm, dịch vụ hỗ trợ mà Giá Kho hiện đang phân phối trực tiếp đến khách hàng luôn mang sẵn trong mình sự tâm thế nhiệt huyết, tận tâm, luôn dấn thân luôn kỳ vọng mang đến cho khách hàng những trải nghiệm và chất lượng dịch vụ tốt nhất.
Với triết lý con người là tài sản quý giá nhất của công ty, tập thể Ban Lãnh Đạo Giá Kho Group luôn đặt nhân viên làm trọng tâm, mong muốn tạo ra một môi trường làm việc hạnh phúc cho tất cả nhân viên, khích lệ sự sáng tạo cải tiến không ngừng, tạo cơ hội để nhân viên cùng phát triển với công ty. Sự phát triển của nhân viên là kiến tạo tương lai Giá Kho Group.