Mô tả công việc
The primary of this position is to perform timely, accurate and professional administrative and secretarial functions while maintaining high degree of information/documents/files with complete discretion.
- Manage document flow, filing, safety and custody, as well as circulating and handling documents and discussion in the office.
- Receiving and coordinating mail for their perusal and action. Efficiently manage conflicting priorities, deadlines as well as handling information/documents/contacts.
- Collect documents/reports from different departments and review in advance before submitting.
- Manage and maintain accurate and detailed records.
- Translate documents or work as an interpreter when necessary.
- Ensure that all documents & messages have been translated/interpreted correctly, accurately and confidentially.
- Communicate, coordinate and schedule meetings/conferences on behalf of superior internally and externally via telephone/e-office, in person and in writing through e-mail messages.
- Ensure the professional and timely dispatch and distribution of such correspondence.
- Develop and maintain effective relationships with all parties internally and externally.
- Draft reports, letters of solicitation, proposals, draw relevant files in preparation for meetings and engagements (Itineraries, agenda, presentations, meeting minutes, and follows up on assigned action items).
- Assists the superior with daily administrative duties and completes a broad variety of administrative tasks that include managing an active calendar of appointments, composing and preparing correspondence, arranging complex and detailed travel plans, processing travel reimbursement requests/claims.
- Run errands for the DGD and handle other tasks assigned
Yêu cầu công việc
- Minimum 2-year experience in Personal Assistant or Secretary for Expat Manager.
- Bachelor's Degree in Business Administration, Language, Translation.
- Have a good command of English.
- Have a can-do attitude and the eagerness to learn.
- Understand the importance of confidentiality and keep all sensitive/private information confidential.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Tính đến thời điểm hiện nay, GS25 đã phát triển tại Việt Nam với hơn 200 cửa hàng ở các tỉnh/thành: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cao cấp của GS 25
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Mission
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Review CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25)
HR thái độ cực kì tệ. Khối lượng công việc khi làm ở đây khá lớn. Mức lương quá thấp so với mặt bằng chung, công ty toàn fresher. Quản lý thái độ tệ với nhân viên.
Làm nhân viên thì không nói nhưng nếu lên giám đốc bán hàng khu vực hay giám đốc kinh doanh khu vực thì khối lượng công việc rất nhiều, deadline dí liên tục từ sáng đến chiều tối
Công ty trả lương thấp cho nhân viên. HR thái độ làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty thường xuyên tính lương sai cho nhân viên là chuyện quen thuộc