Mô tả công việc
1. To prepare all internal & external sales documentation for the commercial purpose of the company
2. To communicate with both internal & external parties for the purpose of customer relation care
3. To assist with Sales & Operations department in conducting task related to customer care.
4. To maintain well organized tracking & reporting system within the Sales & Marketing Department
5. To perform any and all other assignments as directed by the Management
Quyền lợi được hưởng
2. Lunch allowance
3. 16 paid day on leave per year
4. Full insurance regime under current labor law, plus Premium health care insurance, 24/24 accident insurance
5. Professional training and personnel activities organized periodically
6. Career development opportunities at internal organizations
7. Other modes of Vietnam Labor law
Yêu cầu công việc
- Good at English listening & communications.
- Meticulousness & diligence
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY TNHH HYUNJIN LIFE tự hào là một trong những công ty bảo hiểm hàng đầu, với khả năng đáp ứng linh hoạt và đa dạng các nhu cầu bảo hiểm của khách hàng. Từ bảo hiểm cá nhân đến bảo hiểm doanh nghiệp, công ty không ngừng phát triển và cải tiến các sản phẩm, nhằm mang đến những giải pháp toàn diện và phù hợp nhất với từng đối tượng khách hàng.