Mô tả công việc
- Analyze yearly skills training and career development needs.
- Analyze performance deficiencies.
- Design program evaluation instruments.
- Assist training manager to develop skills training and career development programs and activities.
- Evaluate and selects external resources and programs.
- Organize and coordinate management, supervisory and interpersonal skills training sessions.
- Facilitate organizational development workshops.
- Schedule training activities and facilities.
- Organize Departmental Trainer Team Activities
- Assist/advise department heads in their on-the-job training programs.
- Implement and monitor management trainee programs.
- Coordinate and monitor career development activities.
- Plan, administer and supervise new associate’s orientation programs.
- Train, develop and evaluate subordinates.
- Disseminate information on self-development options and opportunities.
- Maintain and control library (books, periodicals, AV equipment and training materials).
- Coordinate Radisson Hotel Group Training Workshop.
- Prepare monthly training plan and activity.
- Prepare monthly reports relative to training.
- Prepare and monitor training budgets to ensure good cost control
- Administer and maintain documentation and records for all training related activities.
- Perform other duty and responsibilities as necessary from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Accommodation for remote staff
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development
Be entitled to welfare policies in accordance with state and company regulations
Opportunities for training and development in an international hospitality environment
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree
Strong presentation and organizational skills
Excellent oral and written communication skills
Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
Strong Microsoft Office suite and reporting system skills
Yêu cầu hồ sơ
Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô 300 cửa hàng tại Nhật Bản.Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện sinh hoạt và đời sống.
Tại Konan Shoji, triết lý quản lý của chúng tôi là đóng góp cho khách hàng và xã hội, tìm kiếm hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân viên cũng như nỗ lực phát triển doanh nghiệp. Đứng ở vị trí của khách hàng, chúng tôi sẽ luôn tiến về phía trước đồng thời hướng tới tương lai.
- 1.Chúng tôi đặt ý tưởng và hành động của mình từ quan điểm của khách hàng lên hàng đầu.
- 2. Chúng ta sẽ kết hợp sự phát triển của công ty với hạnh phúc của nhân viên bằng cách cải thiện năng suất.
- 3. Chúng tôi cam kết quản lý chi phí thấp.
- 4. Chúng tôi chú trọng đến công nghệ, cơ chế, hệ thống và không ngừng nỗ lực cải tiến chúng.
- 5. Chúng tôi sẽ thoát ra khỏi lối mòn và cố gắng cải thiện và cải cách mỗi ngày.
- 6. Chúng tôi sẽ chuẩn bị cho tương lai đồng thời giải quyết tình hình hiện tại.