I/ INTRODUCTION
LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.
To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you.
We are currently in the process of recruiting a Digital Marketing Manager. For additional information, please refer to the details provided below.
Working time: Monday to Saturday Morning
Working location: 10th Floor, Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.
For more details, please visit us:
- Website: litgroup.io
- Fanpage: Lit Careers
II/ RESPONSIBILITIES
- Design and execute all-inclusive marketing strategies in accordance with the organization’s business plan, with a prime focus on digital marketing, particularly search engine optimization (SEO) and search engine marketing (SEM), to increase brand awareness and sales performance;
- Manage marketing projects, from the planning stage to implementation and performance evaluation;
- Monitor, analyze, and evaluate the effectiveness of marketing strategies and campaigns by utilizing key performance indicators and market feedback;
- Propose and implement measures for improvement based on the analysis of collected data and information;
- Manage and develop the marketing team, including Digital Marketing, Communication, and Design to achieve the set goals;
- Coordinate and work closely with the Sales Manager, BOD to make recommendations and plans to enhance business activities;
III/ REQUIREMENTS
- Hold a University in business administration, marketing or a relevant field; MSc/MA will be a plus;
- Having at least 3 years of experience in Digital Marketing Manager and SEO global;
- Visionary with a data-driven mindset. Not only highly analytical and strategic but also creative and hands-on in nature;
- Proven experience and success across all disciplines of marketing (SEO, SEM, strategy, content marketing);
- Experience in technology,e-commerce industry in international markets is a plus;
- Having English skills is a plus;
- Strong project management, people management, and leadership skills;
IV/ BENEFITS
- Income: 30.000.000 - 40.000.000 VNĐ;
- ESOP, Business performance bonus, 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, projects…;
- Opportunity to join global eCommerce projects;
- Participate in professional training courses sponsored by the company.;
- Full compliance with social insurance and insurance for children;
- Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea break,...;
- Improve English skills;
- Enhance Leadership and Training skills;
V/ HOW TO APPLY?
- Candidates who are interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected]
- Hotline: 034 846 8866 (Ms. Dung)
Năm 1996, thương hiệu Gốm sứ Minh Long được thành lập bắt đầu với việc sản xuất đồ gốm mỹ nghệ xuất khẩu nước ngoài, đặc biệt là Pháp, đến năm 1997, công ty đầu tư sản xuất bộ đồ ăn bằng sứ cao cấp với thiết bị máy móc, dây chuyền sản xuất theo công nghệ hiện đại chủ yếu của Đức và Nhật
Chính sách bảo hiểm
- Thưởng BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- THưởng hiệu quả công việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
- Năm 1996, Minh Long được cấp giấy phép xuất khẩu, cho phép xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ đi các quốc gia khác.
- Trong vòng 5 năm, Minh Long hoạt động chủ yếu xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ sang các nước Châu Âu, đặc biệt là nước Pháp cho đến năm 1998, khi Minh Long chuyển đổi hướng kinh doanh và tập trung vào thị trường nội địa.
Mission
Trong quá trình phát triển, với bàn tay tài hoa của chính ông Lý Ngọc Minh, công ty đã tạo ra những sản phẩm độc đáo, mang nhiều nét văn hóa đặc trưng của vùng đất Bình Dương nói riêng và đất nước, con người Việt Nam nói chung. Chính quyền địa phương mong muốn công ty tiếp tục phát triển không ngừng, tạo thêm nhiều lao động việc làm cho địa phương, giữ vững và phát triển rực rỡ ngành nghề gốm sứ truyền thống của tỉnh