Dialectica is a B2B information services firm that serves the world's top business professionals, by enabling them to gather real-time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge-sharing platform in the world.
Dialectica has been recognized as one of Europe's fastest-growing companies by the Financial Times for 4 years in a row, a Top Employer for Recent Graduates by The Career Directory in Canada and a Best Workplace.
We believe in supporting our people to do their best work and grow, and building a dynamic, empowering, and respectful workplace is core to our purpose: Accelerate the shift to a prosperous society by empowering better decision-making.
With a global presence spanning 5 offices across 3 continents and a highly-trained team of over 1,000 employees, we are always looking for individuals who share our belief that our work transcends individual and organizational benefits, contributing significantly to the collective advancement of society. Our values serve as a mirror reflecting our culture and beliefs, defining not only who we are but also shaping how we work and what we stand for.
These values include:
- Respect
- Teamwork
- Ownership
- Growth Mindset
This is an opportunity for a motivated individual with a background in Law, Business, Compliance, Technology and/or Risk Management looking to thrive in a rapidly growing company active in the high growth information services sector.
Client Protection is the critical compliance function of Dialectica; aiming to ensure that our clients are able to securely, compliantly and safely access our unique knowledge sources.
The Client Protection Team manages a variety of challenging tasks, such as monitoring ongoing projects, policy drafting, training, product development and risk assessment. As a Client Protection Associate (Legal & Compliance), you will facilitate client requests, update and draft new policies, oversee their implementation, and ensure that Dialectica's employees across all offices work on building a safe and compliant environment for our clients.
How You'll Make an Impact:
- Focus on the implementation of day-to-day operations, such as monitoring active projects and doing risk assessment to flag and mitigate potential risks
- Answer diligently to the Client Service Team's requests and make sure to provide appropriate input on implementation of compliance best practices
- Draft and implement policies that will ultimately enhance the quality of service delivery for our clients.
- Develop and deliver training material to ensure that all Client Service Team members are educated sufficiently on compliance issues
- Coordinate with the rest of your team members across the globe on long-term projects to develop industry standards
- Undergraduate Degree in Business, Law, Risk Management, Science & Technology or any other related field
- 6-12 months experience in related fields such as risk management, law, compliance or technology would be an asset
- Excellent verbal and written communication and listening skills
- Exceptional organizational and problem solving skills
- Professional ethics and integrity with attention to detail
- Committed to improving internal quality standards
- Fluency in English, both verbal and written (additional language an asset)
- Proficient use of MS Office and Google suite
- Competitive base salary with additional performance incentives
- Coverage under the company's collective health insurance plan
- Company-sponsored team-bonding events
- Entrepreneurial culture and amazing coworkers!
- Opportunities to develop new skills and progress your career in a global organisation
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City
Not sure if you have it all? Apply anyway! We welcome individuals from all walks of life with different levels of experience.
Năm 1996, thương hiệu Gốm sứ Minh Long được thành lập bắt đầu với việc sản xuất đồ gốm mỹ nghệ xuất khẩu nước ngoài, đặc biệt là Pháp, đến năm 1997, công ty đầu tư sản xuất bộ đồ ăn bằng sứ cao cấp với thiết bị máy móc, dây chuyền sản xuất theo công nghệ hiện đại chủ yếu của Đức và Nhật
Chính sách bảo hiểm
- Thưởng BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- THưởng hiệu quả công việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
- Năm 1996, Minh Long được cấp giấy phép xuất khẩu, cho phép xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ đi các quốc gia khác.
- Trong vòng 5 năm, Minh Long hoạt động chủ yếu xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ sang các nước Châu Âu, đặc biệt là nước Pháp cho đến năm 1998, khi Minh Long chuyển đổi hướng kinh doanh và tập trung vào thị trường nội địa.
Mission
Trong quá trình phát triển, với bàn tay tài hoa của chính ông Lý Ngọc Minh, công ty đã tạo ra những sản phẩm độc đáo, mang nhiều nét văn hóa đặc trưng của vùng đất Bình Dương nói riêng và đất nước, con người Việt Nam nói chung. Chính quyền địa phương mong muốn công ty tiếp tục phát triển không ngừng, tạo thêm nhiều lao động việc làm cho địa phương, giữ vững và phát triển rực rỡ ngành nghề gốm sứ truyền thống của tỉnh