NINJA VAN ★ 4.1

Hồ Chí Minh
5.000 - 10.000 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại NINJA VAN

Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông

Việc làm NINJA VAN

Cập nhật 18/01/2025 15:38
Tìm thấy 50 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS
Senior Brand Manager - Nutrition
NINJA VAN 4.1★
25 đánh giá 840 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Working Location: Ho Chi Minh

Report to: Nutrition VN Lead

Responsibilities

  • Manage and monitor business performance of Knorr Ready to Eat end to end P&L, brand health, consumer and retail data analysis
  • Lead overall brand campaigns and innovations in drive business growth
  • Lead external agencies in creating new campaigns and activations and deployment mixes and campaigns
  • Brand plan & A&P budget management
  • Lead on-going analysis and review of consumer, category, channel/customer and competitive information as part of a situation assessment on brand performance and identify growth opportunity.
  • Lead the development of local marketing mix (Proposition, Product, Pack, Price, Place and Promotion)
  • Sales and Operations Planning (S&OP) process from activity and demand planning to sales monitoring and analysis
  • Responsible for launch and network management (innovation, relaunch product, market development and saving project), building launch plans, customer sell-in and legal & regulatory issues and managing brand budget.
  • Builds productive working relationship with cross functionals: sales team, trade marketing team, CMI, regional category team, finance, and supply chain to manage brand’s day to day operations, and external partners and agencies.
  • Deliver market- and customer-knowledge driven input into innovation platform projects and brand planning to ensure requirements of group of brands will be met in the future
  • Responsible for launch/ re-launch management; building plans and channel strategies (promotions, media and POS), Customer sell-in and legal & regulatory issues.
  • Develop & lead implementation of activation platforms and ideas based on the brand vision plan working with communication teams and agencies (PR, BTL ...)
  • Lead the monitoring and reviewing of effectiveness of innovation and renovation programme to inform future plans. Ensure continued focus on and support of innovation platforms once launched.

Requirements

  • At least 4 years of experience in brand/product management/marketing (FMCG).
  • Experience in Food and Beverage category is a plus
  • Knowledge on communication development, and media planning process, public relations, and e-commerce
  • Good with numbers (sales analysis, knowledge of P&L, budgeting) and has experience in strategy development
  • Experience in managing relationships with a variety of stakeholders – both internal and external partners
  • Experience in leading an internal cross functional task force and working with external agencies
  • An excellent English language communicator with senior stakeholders and peers (conversational and presentational)
  • Strong project management and problem-solving skills
  • Ability to work and multitask in a fast-paced environment.

Unilever is an organisation committed to equity, inclusion and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
117/2D1 Hồ Văn Long

Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.

Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
  • Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
  • Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
  • Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding
  •  Dã ngoại
  •  Thể thao và các sự kiện giải trí
  • Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
  • Du lịch công ty hàng năm

Lịch sử thành lập

  • Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập 
  • Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
  • Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
  • Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao 
  • Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%

Mission

  • Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng

Review NINJA VAN

4.1
25 review

13/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Tôi rất thích thời gian ở đó nhưng không lý tưởng để ở lại quá lâu

13/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường mở và thoải mái

13/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Hoàn toàn không có OT. Mức lương tốt.

Những nghề phổ biến tại NINJA VAN

Bạn làm việc tại NINJA VAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NINJA VAN

NINJA VAN

Click để đánh giá