Việc làm NINJA VAN

Cập nhật 16/10/2024 20:38
Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS
STUDENT CARE OFFICER
NINJA VAN 4.0★
17 đánh giá 285 việc làm 37 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/11/2023
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ho Chi Minh City

Chi tiết công việc

ABOUT US
The key to happiness is when you know what you are doing has a positive impact on those around you. This is a great opportunity for someone who wants to enhance customer service skills in a promising technology educational setting. Someone who loves developing positive relationships, networking and being a problem solver. Are you up for the challenge?
JOB DESCRIPTION
Customer Service (parents and students premium experience)
  • Ensure parent & student are well supported from the beginning until the end of the course by foreseeing parent concerns, problem solving issues, handling complaints within campus.
  • Conduct parent touchpoint appointments (parent session, progress updates, graduation).
  • Do monthly student's progress update phone calls with parents.
  • Interact with Programming Tutors and Teachers on a daily basis to ensure student’s learning progress at campus and notify parents when there are concerns.
  • Build a sustainable relationship with Parents through the regular face to face, phone call and email.
  • Effectively collaborate with other departments to ensure parents & students receive timely support.
  • Follow strictly potential parents/students’ welcoming procedure
  • Deliver the welcoming, warm atmosphere and maintain a positive demeanor for everyone entering the campus.
  • Coordinate with admission and academic departments to ensure a positive outcomes and contribute to campus renewals and referrals
  • Identify trial opportunities from current parents through effective monthly progress updates for potential renewals or potentials new students (referrals)
Campus Operations & Admin
  • Ensure campus’s facilities, inventory, procurement procedures are strictly followed on a daily basis.
  • Weekly report to Service Manager for inventory restocking and updates
  • Enhance fun, safe learning environment, high quality classroom experience for all students
  • Daily reinforcement for campus’ looks and feels
  • Align and take assigned actions with Service Manager to ensure scheduling efficiency within campus
  • Ensure systems data compliance within campus.
  • Ensure well plan event flow & student parent experience joining the event to maintain studying community
  • Ensure students are safely picked up on a daily basis.
BENEFITS
  • Attractive salary package
  • 2-month probation with 100% salary
  • Incentives bonus when campus achieves monthly targets
  • Professional development and training, coaching opportunities
  • Learn how to code
  • Professional, young, and friendly working environment
REQUIREMENTS
  • A proven track record in customer service roles
  • Prior experience in Education is a plus
  • Excellent verbal and written English proficiency
  • Great interpersonal skills & customer service-oriented
  • Flexible work schedule including weekdays evenings and weekends
LOCATION:
  • 270 Nguyen Luong Bang, Tan Phu Ward, District 7
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
117/2D1 Hồ Văn Long

Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.

Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
  • Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
  • Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
  • Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding
  •  Dã ngoại
  •  Thể thao và các sự kiện giải trí
  • Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
  • Du lịch công ty hàng năm

Lịch sử thành lập

  • Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập 
  • Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
  • Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
  • Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao 
  • Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%

Mission

  • Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng

Review NINJA VAN

4.0
17 review

Những nghề phổ biến tại NINJA VAN

Bạn làm việc tại NINJA VAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NINJA VAN

NINJA VAN

Click để đánh giá