Mô tả công việc
- Outbound: To handle permanent punctual campaigns/ programs, initial claim handling & support.
- To support for quotation of standardized products
- To support sales and policy renewal process
- To daily report call center's activities
- To update customer's database.
- To contact with vendor for arrangement pre-inspection, update status for Sale's inquiry
- To support Policy Management team in some admin tasks
- To back up receptionist job.
- To assume other duties as and when required.
Yêu cầu công việc
- Ability to communicate effective in English & Vietnamese
- Co-operation
- Must be able to work independently as well as work effectively in CS-PM team
- Customer-oriented
Quyền lợi được hưởng
Bonuses
Performance Bonuses
Health Care
Health Insurance/Accident Insurance
Paid Leave
Paid Leave/Flexible Working
Công Ty TNHH Onpoint chúng tôi liên tục khám phá những phát triển công nghệ để nắm bắt các xu hướng mới và tận dụng các cơ hội mới để phát triển. Chúng tôi làm việc với các chuyên gia công nghệ đầu ngành để xây dựng các khả năng mới và cố gắng tìm ra các giải pháp mang lại ROI hiệu quả nhất cho khách hàng của mình. Các sản phẩm công nghệ của chúng tôi bao trùm chuỗi giá trị thương mại điện tử từ đầu đến cuối và được xây dựng dựa trên kinh nghiệm thực tế vận hành các doanh nghiệp thương mại điện tử.
Review Onpoint
OT khá nhiều, ko lương. bạn mình nói làm sale này thì Ot để mk đủ số (IT)
Công ty ổn, thoải mái trong việc lựa chọn công nghệ (IT)
Sếp team B có tâm nhưng sếp team A thì toxit (IT)