Việc làm Pca Company Services

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Pca Company Services
[HEINEKEN Vung Tau] Brewery Admin Officer
Pca Company Services
33 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 14
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 14
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bà Rịa - Vũng Tàu
Mô tả Công việc
Supervision of Sanitation Services, Pest Control, and Greenery in the Factory
Monitor and verify work schedules for each category, ensuring a clean, beautiful, and green landscape.
Control services quality, promptly address difficulties affecting services quality through comprehensive factory inspections. Conduct weekly inspections and address any issues.
Prepare reports based on job categories.
Regularly hold meetings with all suppliers to listen, provide feedback, and make adjustments for the best services at our factory.
Manage and update records related to services (service staff lists, relevant certifications, health records of subcontractor staff, chemical lists, usage information, subcontractor staff training records, periodic subcontractor reports, etc.) to ensure service activities comply with ISO 9001 and FSSC 22000 processes.
Verify work logs, acceptance minutes, invoices, and payments to suppliers on a monthly basis.
Control and update accounting expenses as needed on a monthly basis.
Organize Factory Tours for Visitors
Receive factory tour requests from external departments and internal sections within the factory.
Introduce and guide tour groups according to the factory's program.
Collaborate with the bar manager to prepare for tours.
Maintain tour records and update them as necessary.
Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
Factory Administrative Costs
Timely verify and reconcile expense records, make payments to suppliers (such as landscaping services, pest control, and cafeteria services).
Temporarily advance administrative costs and process related expenses to support departments, then reconcile with the accounting department.
Plan reasonable monthly and annual expenditures.
Ability to forecast costs for the following year and compare and identify discrepancies in monthly administrative costs.
Organize Factory Programs and Events, Including Tours
Plan and coordinate regular programs within the factory, including:
Happy hours, town hall meetings, year-end parties, sports events, farewells, and welcomes.
Away days, family days, women's days, and commemorative celebrations.
Tet charity events.
Establish contact with suppliers and relevant authorities (if applicable) and coordinate logistics.
Process payments to suppliers, track expenses, and update records as needed.
Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
Factory Hygiene and Safety Evaluation System
Collaborate with the TPM department and production units to plan and implement regular monthly evaluations within the factory.
Compile data from the evaluation system and maintain monthly reports.
Address technical errors in the evaluation system for participating evaluators.Yêu Cầu Công Việc
Qualification:
Bachelor's degree
Skills:
Proficient in Microsoft Office (Outlook, Excel). Successful candidates will be required to learn Power BI for job-related tasks.
English communication skills: intermediate level
Experience
Prefer candidate with previous experience working in manufacturing companies.
Equivalent position with at least 1 - 2 years of experience.
Note
Willing to perform outdoor inspections for sanitation services, greenery, and pest control. Also, for outdoor events and short-term projects such as quarterly meetings at the factory and groundbreaking ceremonies.
Outdoor inspections are conducted weekly, with each inspection lasting 60-90 minutes.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Pca Company Services
Pca Company Services Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, 124 Điện Biên Phủ, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí.

Chúng tôi cũng tham gia vào quá trình hoạt động của công ty khi cần trợ giúp, ví dụ: để đảm nhận các nhiệm vụ thất bại của các nhà cung cấp khác. Chúng tôi thường được yêu cầu kiểm toán các tài khoản kể từ khi thành lập sau khi phát hiện ra sai sót.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ bảo hiểm;

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Event hàng tháng.
  • Thể thao
  • Party

Lịch sử thành lập

  • PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí. thành lập 2020

Mission

  • . Chúng tôi tin tưởng vào việc hợp tác với các doanh nhân, chia sẻ nguyện vọng của họ và đóng góp vào thành công của họ bằng cách cung cấp hướng dẫn của chuyên gia và những hiểu biết sâu sắc có thể hành động. Bằng cách điều chỉnh các nỗ lực của mình, chúng tôi tạo ra sức mạnh tổng hợp thúc đẩy cả khách hàng và chúng tôi tiến lên trên con đường thịnh vượng.

Những nghề phổ biến tại Pca Company Services

Bạn làm việc tại Pca Company Services? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pca Company Services

Pca Company Services

Click để đánh giá