Mô tả công việc
But we're not satisfied as we embark on the next leg of our journey to deliver 100 million credit lines to consumers in our markets. Although this goal is ambitious, we truly believe that by harnessing the power of AI & Big Data we can deliver financial access at an unprecedented scale.
As a firm, we're audacious problem solvers motivated by our impact on society. We deeply espouse the values of ownership - of our actions and initiatives, integrity in all we do, and agility in execution.
How you will make an impact in this role
We are partnering with banks that are embracing changes toward digital banking - Credit Card Partnership. These changes are exciting but complex, and we are looking for team members who are motivated by big challenges and are ready to dive headlong into helping us grapple with complexity, build solutions, and turn our visions into a reality. Join us, if you have the talent and desire to deliver financial access for all by advancing data science and technology.
We are looking for an empathetic, solution-oriented Customer Service Representative to join our team in delivering exceptional support to our valued customers. In this role, you will serve as the face of our company, helping customers with inquiries, issues, and requests across various channels. This role is for you if you have a genuine passion for helping others and thriving in a fast-paced, customer-centric environment.
The Customer Service Representative - Credit Card Partnership will report to the Customer Service Lead
Responsibilities
- Provide prompt, professional, and friendly service to customers via phone, email, chat, and social media
- Listen attentively to understand customer needs, questions, and concerns, showing empathy and a genuine desire to help
- Research and troubleshoot customer issues, taking ownership to find resolutions and follow through to ensure customer satisfaction
- Maintain a deep knowledge of our products, services, and policies to provide accurate, helpful information to customers
- Stay up to date on product changes, promotions, and best practices to provide current, consistent information to customers
- Gather and relay customer feedback, insights, and suggestions to the product team to inform improvements
- Identify opportunities to go above and beyond for customers, creating memorable experiences that drive loyalty
- Collaborate with teammates and other departments to share knowledge, resolve complex issues, and improve the customer experience
- Contribute ideas for enhancing our customer service processes, tools, and training
- Perform other tasks as assigned by the direct manager per the capacity and scope of work
Yêu cầu công việc
- 1-2 years of customer service experience, preferably in a fast-paced environment
- Having experience working in banking and consumer finance sectors, particularly with credit card products
- Strong communication and active listening skills, with the ability to convey empathy and build rapport
- Excellent problem-solving and decision-making abilities, with a proactive approach to finding solutions
- Proficient in written communication, with strong grammar and spelling skills
- Comfortable with multi-tasking and working across multiple channels (phone, email, chat)
- Proficient in basic computer applications and able to quickly learn new software
- Familiar with Contact Center Systems
- Ability to work well in a team environment, collaborating and sharing knowledge
- Flexible to work in shifts, including evenings and weekends, to ensure customer support coverage
- Bachelor's degree
Quyền lợi được hưởng
Competitive compensation package and performance bonuses
Xe đưa đón
Parking allowance
Convenient central District 1 office location, next to a future metro station
Căn-tin
Onsite lunch with multiple options, including vegetarian
Happy hour every Thursday
Unlimited free coffee, tea, snacks, and fruit to keep you energized
Được thành lập ngày 19/05/1993, là liên doanh giữa Công ty TNHH Một Thành Viên Phát Triển Công Nghiệp Tân Thuận (IPC – Việt Nam, tên cũ là công ty Phát Triển Công Nghiệp Tân Thuận) và Công ty Phú Mỹ Hưng Asia Holdings (tên cũ là tập đoàn CT&D – Đài Loan). Trong bối cảnh toàn cầu hoá và hội nhập kinh tế quốc tế ngày càng sâu rộng, vai trò của TP.HCM là một thành phố đa cực, đa trung tâm và đa chức năng. Nhu cầu tất yếu đã đặt ra những định hướng phát triển mới cho thành phố: mở rộng giới hạn địa hình cũng như tính chất, quy mô của các loại hình kinh tế. Sự hình thành khu đô thị Phú Mỹ Hưng chính là lời giải. Đây cũng là bước đầu trong chương trình mở rộng TP.HCM về hướng Nam, tiến ra biển Đông theo xu thế của các đại đô thị lớn trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
- Được đóng bảo hiểm sức khỏe
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động thể thao, các trò chơi ngoài trời
- Du lịch hàng năm theo chế độ 2 năm/ lần
- Tổ chức hoạt động, sự kiện vào các ngày Lễ tết, hội, trung thu…
Lịch sử thành lập
- Từ 1993 - 2000, Tổ chức cuộc thi Quy hoạch đô thị quy mô quốc tế và chọn được 3 nhà quy hoạch chính. Tập trung phát triển hạ tầng kỹ thuật theo tiêu chí 1 Bằng – 4 Thông: Thông Điện – Thông Nước – Thông Giao Thông – Thông Viễn Thông. Xây dựng nhiều công trình cầu – đường – trường thiết yếu: đại lộ Nguyễn Văn Linh giai đoạn 1, trường Quốc tế Nam Sài Gòn SSIS, trường Nam Sài Gòn…
- Từ 2000 – 2008, nhiều công trình tiện ích được xây dựng và đi vào hoạt động như Trung tâm thương mại Crescent Mall, hồ Bán Nguyệt, cầu Ánh Sao, Bệnh viện FV, Trung tâm hội chợ và triển lãm Sài Gòn (SECC), công viên Cảnh Đồi, công viên Nam Viên…
- Tháng 5/2002, Tiếp tục mở rộng đại lộ Nguyễn Văn Linh Giai đoạn II với công tác mở thêm 4- 6 làn xe.
- Tháng 4/2004, Tiếp tục bước vào giai đoạn III mở rộng đại lộ Nguyễn Văn Linh. Cụ thể các công tác gồm: hoàn tất tuyến đường có lộ giới rộng 120m, 10 làn xe (6 làn cao tốc, 4 làn hỗn hợp)
- Tháng 4/2010, Khánh thành Cầu Ánh Sao, nối liền Khu Thương Mại Tài Chính Quốc Tế với Khu The Crescent.
- Tháng 1/2012, Công ty Phú Mỹ Hưng khai trương Trung Tâm Mua Sắm Crescent Mall.
- Tháng 3/2013, Công ty TNHH Liên Doanh Phú Mỹ Hưng đổi tên thành Công ty TNHH Phát Triển Phú Mỹ Hưng (Phu My Hung Development Corporation)
- Tháng 9/2022, Khai trương The Horizon - dự án căn hộ cao cấp đầu tiên và duy nhất tại Hồ Bán Nguyệt.
Mission
Với bề dày kinh nghiệm, tiềm lực cùng vị thế tạo ra xu hướng và dẫn dắt thị trường phát triển bền vững.
Review PHÚ MỸ HƯNG
Môi trường ổn định. Văn phòng được trang bị đầy đủ (GL)
Lương cao nhưng môi trường nhàm chán
Lương cao so với người khác nếu bạn là người mới Nếu bạn không làm việc tại Phòng Kinh doanh, thời gian làm việc linh hoạt (đi muộn không thành vấn đề) Không có áp lực nếu bạn không nỗ lực hết mình Cơ sở văn phòng vượt trội