Việc làm Thời Trang Hải Long - LI-NING

Cập nhật 15/10/2024 23:11
Tìm thấy 15 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH QUỐC TẾ HẢI LONG
Client Marketing Manager - Vietnam
Thời Trang Hải Long - LI-NING
243 việc làm 12 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 10 - 11 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Position

Christian Dior Couture offers more than a beautiful brand to our clients; we invite them to be part of the heritage, to share our passion for luxury and to be part of the Dior family. We look for the same desire in our employees, to have enthusiasm and passion about being part of the House of Dior.

As a Client Marketing Manager, you will provide full support to the boutiques on all client development-related initiatives. You are encouraged to initiate creative & innovative strategies for client recruitment, retention and event management. You will also play a crucial role in introducing the Brand to the public and coach the Boutique staff to strive their excellence in providing a unique and timeless client experience.

Job responsibilities

► The Essential Job Duties

  • Organisation and implementation of events, including but not limited to trunk shows, product launches, dinners and exhibitions inside and outside of boutiques
  • Manage gifting & client treatment plan with boutiques to develop and grow VIP client base
  • Design and execute domestic and overseas experiences for clients that communicate brand values and resonate strongly with their target audience
  • Manage budget resources efficiently, executing projects to achieve target budget and ROI
  • Participate in annual budgeting process to drive the commercial and communications direction of the brand
  • Use insights on market and brand trends to position Dior’s client communications for competitive advantage
  • Provide business analysis & reporting to communicate about client, project, and commercial performance as necessary

► Retain and Develop Existing Clients

  • Based on company’s vision, to provide a strategic direction to build customer loyalty and develop Dior as a service centric destination of excellent that sets the benchmark for others to follow.
  • Proactively interact with clients, build relationships and gain understanding at a personal level to facilitate further return visits.
  • Implement new client development strategies, initiatives and activities set forth by the regional and local client development management team to do develop, understand clients and enhance their experience.
  • Develop strategies and implementation plans in specifically arranging for personalized gifts and experiences for clients according to the local guidelines.

► Recruit Clients within and outside the boutique for new clients

  • Develop multi-sourced clientele to ensure on-going clientele interest and participation
  • Personally seek out and source new clients from social events outside boutique and introduce them to the house
  • Develop and expand network of business partners such as hotels, restaurants, non-conflicting brands, etc. to drive traffic of prospects to boutique
  • Implement new client development initiatives/activities to fulfil various types of customers’ request and interest

► Train and Coach the Sales Team

  • Provide training, motivate and coach the selling staff to upgrade their clientele, service skills and grooming standards
  • Work with the team to manage client relationships and develop account plans through coaching and the use of the Be Dior system to meet business goals

Profile

► Education & Professional Qualifications

  • Tertiary education or above with major in marketing, hospitality and / or other related disciplines

► Work Experience

  • Previous experience in retailing of luxury good and service-related industry
  • Minimum 10 years of event management experience, experience / background in luxury fashion industry a plus

► Other Requirements

  • Good communication skill
  • Strong training & coaching skill
  • Good at event management
  • General computer literacy knowledge
  • Able to work independently and also as team player
  • Good sense in luxury fashion
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH QUỐC TẾ HẢI LONG
Thời Trang Hải Long - LI-NING Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
T2,Khối DVTM, Tòa Handiresco, 31 Lê Văn Lương, Phường Nhân Chính, Quận Thanh Xuân

Hơn 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công ty TNHH Quốc tế Hải Long đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas Lining, .... Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Hải Long đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 160 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế. Có quy mô trên 1500 nhân sự nhưng Hải Long vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu mua sắm cho thị trường Việt Nam..

Những nghề phổ biến tại Thời Trang Hải Long - LI-NING

Bạn làm việc tại Thời Trang Hải Long - LI-NING? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Hải Long - LI-NING

Thời Trang Hải Long - LI-NING

Click để đánh giá